قیمت خط تولید خوراک دام و طیور

قیمت خط تولید خوراک دام و طیور

اگر می‌خواهید از عوامل تأثیرگذار در قیمت خط تولید خوراک دام و طیور اطلاعات کافی داشته باشید و یا با اجزای مهم این سیستم بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. شرکت آنلاین پلت نمونه های موفق فراوانی را از احداث کارخانجات پلت سازی در نقاط مختلف ایران در کارنامه درخشان خود دارد. همانطور که می دانید تولید خوراک خوب و مرغوب برای دام و طیور یک امر بسیار مهم و اساسی است. بازدهی خوب از پرورش دام و طیور هنگامی حاصل می‌شود که به خوراک آن‌ها رسیدگی شود. درنتیجه باید به این نکته دقت داشته باشید که، خوراکی که برای دام و طیور تهیه می‌شود، تمامی مواد معدنی و طبیعی موردنیاز بدن آن‌ها را، داشته باشد و دام همه این مواد را به‌صورت فشرده و با بالاترین کیفیت دریافت کند، در اصطلاح از کنسانتره مرغوب استفاده کند.

در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی برای این منظور تولید شده‌اند و در خطوط تولید خوارک دام و طیور مورد استفاده قرار گرفتند، که به کارگیری آن‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی در سیستم دام‌پروری شما داشته باشد. پیش از خرید دستگاه‌های مکانیزه و به‌کارگیری آن‌ها، خوب است تا با عوامل تأثیرگذار در قیمت خط تولید خوراک دام و طیور آشنا شوید. اکنون به معرفی چند مورد از مهم‌ترین تجهیزاتی که وجود آن‌ها نقش تعیین‌کننده ای در قیمت خط تولید خوراک دام و طیور دارد می‌پردازیم:

قیمت خط تولید خوراک دام و طیور(آنلاین پلت)

دستگاه آسیاب

دستگاه آسیاب یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خط تولید خوراک دام و طیور می‌باشد. این دستگاه مواد اولیه موردنیاز برای تغذیه دام را گرفته و با روش‌هایی همچون کوچک کردن ذرات، کم کردن رطوبت و… مواد را آسیاب می‌کند. این دستگاه مزیت‌های زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به قابلیت هضم بهتر مواد آسیاب شده برای دام، راحت‌تر شدن حمل‌ونقل و جابجایی، مخلوط شدن بهتر مواد با یکدیگر و نگهداری آسان‌تر این مواد اشاره کرد. اهمیت این دستگاه در خط تولید خوراک دام بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

دستگاه میکسر

خوب میکس کردن مواد اولیه یک امر بسیار مهم در تولید خوراک دام و طیور است. این کار باعث می‌شود که تغذیه دام مخلوطی از تمام مواد مغذی باشد که برای دام لازم است و در نهایت باعث بازدهی بیشتر در پرورش دام و طیور خواهد شد. دستگاه میکسر، مواد آسیاب شده توسط دستگاه آسیاب را دریافت می‌کند و مخلوط شده این مواد را در بخش خروجی تحویل می‌دهد.

دستگاه پلت خوراک دام و طیور

پلت کردن مواد آخرین مرحله در خط تولید خوراک دام و طیور است.
دستگاه پلت خوراک دام و طیور، دستگاهی است که مواد غذایی مختلف را به صورت آرد شده دریافت می‌کند و سپس پروتئین‌های موردنیاز و چربی را به این مواد اضافه کرده و با فشار و رطوبت، حبه‌هایی به اندازه‌های مختلف تولید می‌کند که این اندازه ها بستگی به نوع دستگاه دارند. قیمت ماشین آلات خطوط تولید پلت بستگی به نوع مدل و اندازه این دستگاه نیز دارد.

قیمت خط تولید خوراک دام و طیور 2 (آنلاین پلت)

جمع بندی

اگر قصد راه‌اندازی یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور را دارید مطمئناً قیمت خط تولید خوراک دام و طیور یک مسئله بسیار مهم است. علاوه بر قیمت دستگاه‌های نام‌برده، کیفیت و برند تولیدکننده آن‌ها نیز در قیمت نهایی خط تولید خوراک دام و طیور تأثیر بسزایی دارد. اینکه بدنه دستگاه آهن باشد یا آلومینیوم، میکسر از نوع ریبونی باشد یا پدالی و مسائلی از این دست هم می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

در این مقاله در قالب معرفی دستگاه‌های خط تولید و عوامل تأثیرگذار در قیمت آن‌ها، نقشه کارخانه خوراک دام را برای شما توضیح دادیم و بیان کردیم که خوارک دام در چه مراحلی تولیدشده و دستگاه‌های موردنیاز برای این مراحل و کاربردهایشان چیست. در انتها اگر قصد استعلام قیمت خط تولید پلت یا دستگاه پلت خوارک دام و طیور را دارید می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

18 دیدگاه برای “قیمت خط تولید خوراک دام و طیور

  1. اشتراک‌ها: سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور

  2. اشتراک‌ها: فروش کارخانه خوراک دام و طیور - پلت آنلاین | طراح و تولید کننده آسیاب میکسر و پلت

  3. اشتراک‌ها: صفر تا صد طراحی کارخانه خوراک دام و طیور - پلت آنلاین | طراح و تولید کننده آسیاب میکسر و پلت

  4. احمدی گفته:

    سلام جناب
    احمدی هستم از یزد
    قصد احداث خط تولید ۲۰تن در ساعت دارم. از نظر مجوز و مکان مشکلی ندارم. فقط در زمینه خرید ماشین الات راهنمایی بفرمایید. چون من طبق تحقیقی که داشتم در بازار قیمتها متفاوت بود

    • admin گفته:

      سلام جناب احمدی عزیز
      بسیار عالی از این جهت که مراحل اولیه و ضروری اخذ مجوز و مکان موردنظر احداث کارخانه را با موفقیت طی کرده اید. ما همیشه به مشتریان خود توصیه میکنیم که حتما ابتدا پیگیر مجوزهای لازم و براورد هزینه و بررسی بازار رقبا باشند و سپس اقدام به خرید ماشین الات نمایند و جنابعالی این کار را به درستی انجام داده اید. درباره تفاوت قیمت ها در بازار متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که بله همینطور است برخی افراد سودجو سعی در عرضه ماشین الات با عملکرد پایین به بازار را دارند. نه قیمت پایین و نه حتی قیمت بالا ماشین الات تضمینی برای عملکرد مناسب نیست. قیمت گذاری ماشین الات حوزه ی تخصصی است که حتما نیاز به نظر کارشناسی شده دارد چراکه قیمت ها ارتباط مستقیمی با مشخصات فنی دستگاه ها و میزان خروجی انها دارد. جهت دریافت نوبت مشاوره کارشناسان شرکت انلاین پلت با شماره ای که ارسال نمودید تماس میگیرند.
      موفق باشید

  5. شهاب گفته:

    سلام ماشین االات خط تولید پلت با تمام تجهیزات آن قیمت ها برام بفرستین لطفا
    برای راه اندازی خط تولید پلت مرغی
    سپاس

    • admin گفته:

      سلام جناب موسوی عزیز
      اسیاب چکشی و آسیاب قلطکی در تناژهای مختلف که معروفترین آنهاست و در کارخانه ما تولید می شود برای کاربردهای مختلف نیز می توانید نوع فعالیت خود را بیان کنید تا بر حسب نوع نیازتان نمونه های دیگری از دستگاه اسیاب را به شما پیشنهاد دهیم.
      موفق باشید

  6. محمد گفته:

    سلام قصد احداث کارخانه خوراک دام و طیور را دارم و هزینه تجهیزات تولید ۱۰تن در ساعت چقدره اندازه پلت ثابته یانه به هراندازه ای میشه تولید کرد ؟چون برا طیور پلت ریز نیازه و منطقه ای که قصد احداث دارم برای دام سبک پلت ریز بیشتر فروش داره و از طرفی دام سنگین پلت درشت استفاده میشه و دستگاه پرک دامی هزینش چقده پرک جو‌ ذرت ؟این دستگاه هم ظرفیتش متفاوته؟

  7. یاسر گفته:

    من زمینم کاربری کشاورزی قبلا مرکز مکانیزاسیون کشاورزی بوده و در شهرک صنعتی هم هست ۱۵۰۰مترمربع مساحت داره.چه تناژی میتونم راه اندازی کنم آیا زمینثم کوچکه یا مناسبه؟
    میخام کارخانه تولید کنسانتره اسب و مرغ بزنم!
    چقدر سرمایه میخاد بخاطر راه اندازی خط تولید ؟ بدون زمین و ساختمان،
    سوله میخام یا خیر .
    ابعادش چقدر باشه.

    • hasani hasani گفته:

      با سلام،
      جهت دریافت دریافت اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://echosanat.com/blog
      و برای اطلاع از مجوز ها لازم و تجهیرات موردنیاز با شماره: 09129630881 تماس بگیرید.

  8. صادق حسینی گفته:

    سلام
    من یک واحد صنعتی دارم متقاضی خط تولید خوراک پرک هستم لطفاکاتالوک ومشخصات برام بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *