سودآوری تجارت خوراک دام و طیور و ماشین آلات آن

تجارت خوراک دام و طیور

با توجه به گسترش دامنه انواع خوراک فرآوری شده درعرصه تغذیه، تجارت خوراک دام و طیور پیشرفت چشمگیری در بازار ایران و سایر جهان داشته است. برای موفقیت در این عرصه می بایست با نحوه تولید خوراک فرآوری شده، اجزا بکار رفته و بازار فروش در بازارهای داخلی و حتی بین الملل اطلاعات کافی داشته باشید. از این رو با ما همراه باشید تا نکات سودمندی را در اختیار شما قرار دهیم. برای راه اندازی این تجارت می توانید خود تولیدکننده خوراک دام و طیور باشید. با احداث کارخانه و تهیه ماشین آلات پلت ساز وارد چرخه تولید خوراک دام طیور و آبزیان شوید و درآمد بالا کسب کنید.

شناخت ترکیبات خوراک دام و طیور

در تجارت خوراک دام و طیور برای پیش بینی کیفیت خوراک داشتن اطلاعات در مورد مواد اولیه، نوع ترکیبی آنها و یا نحوه اثرگذاری آنها بسیار حائز است چراکه تفاوت در هریک موجب تغییر و تنوع در مرغوبیت محصول خواهد شد. نوع فرآیند، فرمولاسیون شرایط انبارداری، فشار، حرارت و مدت کاندیشینگ از عوامل موثر بر خصوصیات مواد اولیه و میزان درصد ضریب تبدیل خوراکی آنها  خواهد داشت. ذرت، جو، ویتامین، مواد معدنی، فیبر، دانه های روغنی از جمله اجزای اصلی سازنده در تجارت خوراک دام و طیور هستند. درصد هریک توسط متخصصین تغذیه فرمول نویس تعیین می شود. تکنولوژی فرآوری خوراک بطور معنی داری بر افزایش هضم، کاهش عوامل بیماری زا و پاتوژن های خوراک اثرگذاشته و احتمال به نسل بعد را کم می کند.

فرآیند پلت سازی

فرآیند تولید برپایه شناخت و رسیدگی به فاکتورهایی همچون توان مصرفی در پرس کردن پلت، برنامه جیره و فرمولاسیون، کاندیشینگ و آسیاب برای رسیدن به محصولی با کیفیت بالا دارد. کاندیشینگ مواد آسیاب شده ی مخلوط شده، تحت تاثیر حرارت، رطوبت و فشار دستگاه پلت بطور کامل صورت می گیرد و بعد از پخت کامل خوراک بر اساس اندازه دای تعبیه شده شکل گیری می شود. درصد خنک شدگی و شرایط انبار از فاکتورهای مهم در سلامت خوراک می باشد که می بایست توجه ویژه ای به آن شود زیرا مانع کپک زدگی خواهد شد که سلامت دام و طیور را به دنبال دارد.

تجارت و بازاریابی آنلاین

با توجه به کیفیت و مزایای تولیدی و مصرفی خوراک های فرآوری شده در تجارت خوراک دام و طیور به صورت کلاسیک و سنتی با رقبای سرسخت و زیادی مواجه هستیم که برای کمرنگ کردن این مشکل می توان از بازار آتلاین بهره گرفت. بازاریابی آنلاین این امکان را به ما می دهد تا با معرفی محصولات خود با زحمت کمتر با خریدارانی از داخل و حتی خارج از ایران روبرو شویم. رشد و نتیجه گیری مساعد در این امر نیازمند به آشنایی کامل با روش های خرید و فروش آنلاین و در صورت نداشتن کارخانجات تولیدی، توانایی فراهم آوردن ظرفیت های سفارشی مشتریان در اسرع وقت می باشد.

جمع بندی

تغییر در نوع و روش های تغذیه ای در عرصه پرورش حیوانات به کمک خوراک های فرآوری شده و مزایای آنها سبب شد تا تجارت خوراک دام و طیور به تجارتی سودمند تبدیل گردد و توجه بسیاری از افراد را بخود جلب کند. رسیدن به هدف نهایی در این امر نیازمند آگاهی افراد در تولید، خرید و فروش و رعایت اصول بهداشتی در نگهداری خوراک خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ماشین آلات پلت ساز با ما در تماس باشید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *