آسیاب میکسر بالابر، وسیله ای پر کاربرد برای هر مرغداری

آسیاب میکسر بالابر

از آسیاب میکسر بالابر می توان برای مرغداری استفاده کرد. این آسیاب ها کار صنعتگران را در زمینه پرورش دام و طیور آسان کرده است. از این دستگاه در سالن های مخصوص پرورش طیور و مرغداری استفاده می کنند. ساخت و طرز استفاده آن کاملا صنعتی است و انسان در آن دخالتی ندارد. از آن برای آسیاب کردن غذای طیور همانند ذرت، گندم، جو، سویا و سایر غلات که در رژیم غذایی طیور وجود دارد، استفاده می کنند. این دستگاه دارای یک بخشی برای آسیاب پودر استخوان مخصوص مرغداری ها است که در رژیم  غذایی طیور از آن به وفور استفاده می شود.

کاربرد آسیاب و میکسر

آسیاب میکسر بالابر برای آسیاب کردن ذرت، دان مخصوص مرغداری و سویا در مقیاس های متفاوت تولید می شود. از این دستگاه به صورت برقی می توانید برای واحدهای کوچک و بزرگ مرغداری و حتی سالن های پرورش بلدرچین استفاده کنید. بر اساس سالن پرورش طیور خود می توانید دستگاه مناسبی را خریداری کنید. از این میکسر می توانید حتی برای آسیاب کردن جو، گندم، سویا، دان و… برای سالن های پرورش بوقلمون و کبک نیز استفاده کنید.

این دستگاه مدل تک فازش برای آسیاب کردن ۵۰۰ کیلوگرم و یک تن تا یک و نیم تن غلات در ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید اینگونه آسیاب ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مرغداری ها تولید و عرضه می شود. در نهایت با استفاده از این میکسرها می توانید یک و نیم تا ده تن غلات را در ساعت تولید کنید.

آسیاب میکسر بالابر با استفاده از ورق های فولادی ضخیم ساخته شده است که در آن از پوشش رنگی کامل استفاده شده است. این دستگاه دارای صدای بسیار کم و بدون لرزش است که دارای موتورهای موتوژن تک فاز و سه فاز می باشد. با خریدن آسیاب میکسر می توانید از گارانتی یکساله آن استفاده کنید. برخی از این آسیاب ها دارای قیمت بسیار کمی هستند و دلیل آن، استفاده از موتورهای چینی می باشد.

قیمت آسیاب میکسر کوچک

آسیاب میکسر نیز همانند دیگر آسیاب ها دارای قیمت های مختلفی هستند، در نتیجه باید در زمان خرید این محصول دقت کنید. امروزه به دلیل افزایش قیمت تمام شده طیور، مرغداران تصمیم به خریداری آسیاب های میکسر بالابر کرده اند، که با استفاده از این آسیاب ها می توانند خوراک طیور را در کمترین زمان تهیه کنند. در نهایت با استفاده از این دستگاه ها می توانند خوراک طیور را در مقیاس زیاد و با بیشترین کیفیت تولید کنند. همچنین قیمت تموم شده برای مرغداران بسیار کمتر از خریدن خوراک طیور به صورت آماده است، در نتیجه هر مرغداری به یکی از این دستگاه ها احتیاج دارد. افراد و شرکت ها می توانند برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه های سالن مرغداری خود را به این دستگاه ها مجهز کنند.

قیمت آسیاب میکسر ۵ تنی

همانطور که می دانید آسیاب میکسر بالابر یک دستگاه صنعتی است که در سالن های پرورش طیور به ویژه پرورش مرغداری ها و بلدرچین استفاده می شود. به وسیله این دستگاه دان مورد نیاز طیور که شامل گندم، جو و سویا است آسیاب می شود و سپس به طور کامل با یکدیگر مخوط می شود. در انتها خوراک آسیاب شده پرندگان آماده و قابل استفاده می شود. تمام این کارها توسط میکسر مخصوص مرغداری ها صورت می پذیرد.

این مخلوط کن یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز تمام مرغداری ها است کن می توانید از مدل ۵ تنی آن نیز استفاده کنید، ولی باید به ظرفیت سالن خود نیز توجه کنید سپس اقدام به خرید آن کنید. هر مدل از این میکسرها می تواند غلات مورد نیاز طیور که شامل گندم، جو و سویا می شود را به خوبی با یکدیگر آسیاب و مخلوط کند.

آسیاب میکسر ۵ تنی برای سالن های بسیار بزرگ مناسب است و به راحتی می تواند غلات مورد نیاز اینگونه از سالن ها را در کمترین زمان تهیه کند. هرچه ظرفیت دستگاه بالاتر برود به طور حتم قیمت ن نیز افزایش می یابد.

نحوه کار آسیاب میکسر

زمانی که از این آسیاب استفاده می کنید باید دقت کنید که به مقدار مناسب از غلات استفاده کنید و دستگاه را بیش از حد پر و یا خالی نکنید، زیرا این کار باعث عملکرد نامناسب این دستگاه می شود. اگر دستگاه بیش از اندازه پر باشد غلات به خوبی با یکدیگر مخلوط و آسیاب نمی شوند.

برای اینکه بدانید چه مقدار از غلات را باید در دستگاه بریزید، تنها باید از آزمون و خطا استفاده کنید. با استفاده از این کار به راحتی می توانید خوراک طیور با کیفیت را تولید کنید. هر دستگاهی بر اساس نوع طراحی، سرعت پدال و چرخش دارای زمان میکس متفاوتی هستند، ولی بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه میکس به طور کامل انجام می شود. اگر دستگاه فرسوده باشد زمان میکس آن نیز افزایش می یابد، در نتیجه باید به زمان میکس آسیاب توجه بیشتری کنید.

جمع بندی

اگر می خواهید آسیاب میکسر بالابر را خریداری کنید باید به مدل موتور استفاده شده د آن توجه کنید، زیرا کیفیت میکسر به نوع موتور آن بستگی دارد. همچنین اگر موتور استفاده شده از نوع چینی باشد به طور حتما از مدل های اصلی ارزانتر است. تلاش کنید از میکسر آسیاب بالابر استفاده کنید که دارای استانداردهای ایران و اروپا باشد، تا کارایی و عملکرد بالایی داشته باشد. همچنین میکسر انتخابی باید دارای یاطاقان و بلبرینگ های کره ای باشد، تا بالاترین کیفیت تولید میکس غلات را داشته باشید. در نهایت بهتر است برای کاهش هزینه ها در سالن های مرغداری از آسیاب میکسر بالابر استفاده کنید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *