ارزانترین قیمت آسیاب میکسر در تناژهای مختلف

قیمت آسیاب میکسر

اگر با قیمت آسیاب میکسر و فاکتور های موثر بر قیمت آن آشنایی ندارید، تا انتها با ما همراه باشید. تمامی مراکز پرورش دهنده دام ها و مرغداری ها در امر تولید خوراکی باکیفیت به این دستگاه نیاز مندند و امکان حذف آن از خط تولید خوراک بسیار دور از انتظار است.

تعریف آسیاب میکسر

آسیاب میکسر دستگاهی کاملا صنعتی است که برای آسیاب و پودر کردن مواد خام اولیه بکار برده می شود. دانه های غلات از قبیل سویا، ذرت، جو، گندم و علوفه های مختلف نظیر کاه، یونجه، یونجه باغی و دیگر مواد مورد استفاده در جیره را می توان با استفاده از آسیاب میکسر های مناسب، آسیاب کرد. برای کارایی های گوناگون در صنایع مختلف، امکانات متفاوتی برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود. به همین دلیل قیمت آسیاب میکسر دامداری با آسیاب میکسر های مرغداری متفاوت است.

فرایندمیکس کردن

پس از آسیاب کردن مواد مد نظر نوبت ان می رسد که مواد آسیاب شده و دیگر اقلام جیره را با استفاده از میکسر ها با هم میکس و مخلوط کرد. البته در مخلوط کردن باید ترتیب اضافه کردن مواد مختلف رعایت شود. در ابتدا می بایست غلات و دانه های روغنی که قبلا آسیاب شده را وارد آسیاب میکسر کرد. باید توجه داشت که بیش از حد پر کردن و یا خالی بودن مخزن میکسر باعث می شود تا میکسی نامناسب صورت گیرد.

نکته مهم دیگر مدت زمان شروع کردن و مخلوط کردن، پس از روشن کردن دستگاه است. در این گونه موارد، قیمت آسیاب میکسر بسیار تعیین کنندهاست. اینکه چه زمانی پس از روشن کردن دستگاه بهترین زمان است را می بایست به صورت تجربی و با آزمون و خطا به دست اورد. هر میکسر بسته به نوع طراحی اش، سرعت دوران و پدال هایش طی سپری کردن مدت زمانی، به حداقل ضریب پراکندگی ممکن خود می رسد.

انواع آسیاب میکسر

با توجه به اینکه نیاز آسیاب کردن و حتی تهیه پودر مواد مختلف در امر تولید خوراک احساس می شود، لازم است تا انواع مختلفی از آسیاب میکسر ها طراحی و تولید شوند. از نظر نوع طراحی، آسیاب میکسر ها را به دو نوع چکشی و غلطکی تقسیم می شوند. قیمت آسیاب میکسر ها نیز به عوامل مختلفی وابسته است، مثلا قیمت آسیاب میکسر کوچک کمتر از آسیاب میکسر های صنعتی است.

آسیاب های چکشی

همان طور که انتظار می رود، اسیاب های چکشی به هدف خرد کردن مواد مختلف آستفاده می شود. نوع شکسته شدن و کیفیت خرد شدن مواد در این آسیاب به عوامل زیر بستگی دارد:

– نوع غلات

– تعداد چکش های دستگاه

– نوع و ابعاد چکش های خرد کننده

– اندازه ساییدن چکش ها

– جنس و ضخامت صفحه توری بکاررفته در دستگاه

– شعاع حفره های توری

از نظر شیوه خردکردن، چکش ها با وارد کردن ضربات متوالی در سرعت های بالا و پایین، مواد را خرد میکنند.

آسیاب های غلطکی

آسیاب های غلطکی، بیشتر برای آسیاب کردن موادی که فیبر بالایی دارند استفاده می شوند. این نوع آسیاب ها مواد را به شکل ورقه در می آورند. اسیاب های غلطکی مواد را تا حد زیادی یکنواخت آسیاب می کنند. قیمت اسیاب میکسر های غلتکی بیشتر از آسیاب میکسر های چکشی است.

انواع میکسر

میکسر ها نیز از نظر نوع طراحی شان به دو دسته عمودی و افقی تقسیم می شوند. در ادامه به صورت اجمالی به معرفی هرکدام می پردازیم:

میکسر های افقی

از انجا که در این دستگاه محور به صورت افقی تعبیه شده است، به آن میکسر افقی می گویند. بر روی هر محور چندین نوار مارپیچ ایجاد شده است. با روشن شدن میکسر، موتور محور را به حرکت در می اورد و حرکت های نوارهای مارپیچ مواد درون مخزن را حرکت می دهند. قیمت آسیاب میکسر هایی که میکسرشان افقی است کمی بیشتر است ولی برای خوراک آبزیان از آن بیشتر استفاده می شود.

میکسر های عمودی

محور این میکسر ها عمودی است و در مرکز مخزن قرار دارد. پدال های روی محور به گونه ای اند که مواد را به بالا می کشند و سپس رها می کنند. با حرکت از بالا به پایین و بالعکس مواد با هم مخلوط می شوند.

لزوم خرید آسیاب میکسر

امروزه در بازار های مختلف، دان های آسیاب شده برای مرغداری ها و خوراک های آماده برای دیگر طیور و دام ها عرضه می شود. به دلیل بالا بودن قیمت خوراک های آماده و از طرفی کیفیت پایین تر مواد آماده و آسیاب شده، توصیه می شود که با تجهیز کردن مرغداری ها و دیگر مراکز پرورش دهنده از خوراکی باکیفیت بالاتر بهره مند شوید. از سوی دیگر با استفاده از آسیاب میکسر ها بجای خرید خوراک آماده می توان قیمت تمام شده تهیه خوراک را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

قیمت آسیاب میکسر در تناژهای مختلف

شرکت پلت آنلاین با بهره گیری از مهندسان متخصص در این حوزه و بکارگیری سال ها تجربه در اقدام به طراحی و تولید انواع آسیاب میکسر در ابعاد صنعتی و سفارشی کرده است. در حال حاضر پلت آنلاین جزو برترین تولید کنندگان کشور در زمینه تولید ماشین آلات پلت می باشد. قیمت انواع آسیاب میکسر با تناژهای مختلف را از کارشناسان ما بخواهید. برخی از انواع آسیاب میکسرها در زیر آورده شده است.

– آسیاب میکسر نیم تنی

– آسیاب میکسر 1 تنی

– آسیاب میکسر 2 تنی

– آسیاب میکسر 3 تنی

– آسیاب میکسر 4 تنی

– آسیاب میکسر 5 تنی

جمع بندی

با توجه به مطالب ارائه شده، از آنجا که قیمت آسیاب میکسر ها به تجهیزات اضافی انها نیز وابسته است، می توان با شناخت درست نیاز خود و برند های معتبر عرضه کننده این دستگاه نیاز خود را با حداقل هزینه ممکن مرتفع ساخت.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *