خط تولید دان پلت مرغی

خط تولید دان پلت مرغی

با توجه به افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش نیاز مردم به فرآورده‌های غذایی که از مرغداری‌ها تامین می‌شود، نیاز به توسعه مرغداری‌های موجود و حتی افزایش تعداد آن‌ها داریم. مهم‌ترین مسئله در مرغداری‌ها و مراکز پرورش مرغ و دیگر طیور، خوراک و دان مصرفی مرغ‌ها می‌باشد. خوراک و دان با کیفیت و مرغوب تاثیر مستقیمی در رشد مرغ و کیفیت تخم مرغ دارد.

با توجه به هزینه تهیه خوراک برای مرغداری‌ها بهتر است صاحبان مرغداری‌ها خط تولید دان پلت مرغی را خریداری کرده و برای مرغداری خود خوراک و دان پلت شده تولید کنند. کارخانه‌های زیادی در زمینه فروش خط تولید دان پلت مرغی فعالیت می‌کنند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و با توجه به وسعت مرغداری و با مرکز پرورش طیور خود یک خط تولید تهیه و راه‌اندازی کنید.
امروزه فروش خط تولید دان پلت مرغی به یک شغل تبدیل شده و سود زیادی از آن کسب می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دان پلت شده

دان پلت شده بهترین، با کیفیت‌ترین و به صرفه ترین خوراکی است که در حال حاضر در مرغداری‌ها مصرف می‌شود. دان مرغ در هنگام پلت شدن تحت دمای و فشار زیادی قرار می‌گیرد که این عمل باعث می‌شود تا آلودگی‌ها و میکروب‌های دان تا حد زیادی از بین برود از این رو غذای سالم‌تری است.

همچنین در حین فرایند تولید پلت پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، چربی‌ها و دیگر املاحی که برای رشد بهتر طیور لازم است به دان اضافه می‌شود به همین دلیل دان پلت شده مغذی نیز می‌باشد و تمام عناصر موردنیاز را دارد. مزایای دیگری مثل حجم کم، به صرفه بودن، عدم امکان انتخاب یک غذا توسط طیور و موارد فراوان دیگری نیز هستند موجب شدند خوراک و دان پلت شده، بهترین خوراک برای دام و طیور باشد. با توجه به مواردی که گفته شد می‌توانید به مراکزی که در زمینه فروش خط تولید دان پلت مرغی فعالیت می‌کنند سری بزنید و در صورت نیاز یک خط تولید خریداری نمایید.

فروش خط تولید دان پلت مرغی

با توجه به اهمیت دان و خوراک در مرغداری‌ها و مزایای دان پلت شده که در قسمت‌های قبل بیان شد، خرید و فروش خط تولید دان پلت مرغی به یک شغل پردرآمد و پرسود تبدیل شده است. اگر در مرغداری‌ها یک خط تولید پلت تهیه و راه‌اندازی شود، در زمان و هزینه‌ها به صورت چشمگیری صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این خوراک و دان پلت شده به میزان لازم و در اندازه دلخواه به صورت اختصاصی تولید می‌شود. همچنین دامدار و پرورش‌دهنده با توجه به نیاز طیور خود می‌تواند مواد و نسبت هر یک از آن‌ها را در هنگام مخلوط شدن خود تعیین کند.
قیمت خرید و فروش خط تولید دان پلت مرغی به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند دستگاه‌های به کار رفته در این خط تولید و اندازه خط تولید.

جمع بندی

دان پلت شده دارای کیفیت بالایی است و بهترین خوراک برای مصرف طیور است. به همین دلیل داشتن یک خط تولید در مرغداری‌ها که به صورت اختصاصی دان پلت شده تولید کند یک امر ضروری است. در این مقاله در مورد مزایای خوراک و  دان پلت شده و فروش خط تولید دان پلت مرغی صحبت شد. قیمت این خط تولید بیشتر به قیمت دستگاه تولید پلت مرغی آن بستگی دارد زیرا مهم‌ترین دستگاه در این خط تولید است. به طور کلی قیمت خطوط تولید خوراک دام و طیور به دستگاه پلت‌زن آن وابسته است به عنوان مثال قیمت خط تولید خوراک دام از روی قیمت دستگاه پلت‌زن خوراک دام تعیین می‌شود.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *