تولید کننده آسیاب میکسر و دستگاه پلت

تولید کننده آسیاب میکسر

تولید کننده آسیاب میکسر

کارخانه تولید کننده آسیاب میکسر سال ها است که به تولید و فروش پر مصرف ترین وسایل دامداری و کشاورزی می پردازد. آسیاب میکسر یکی از ماشین آلات صنعتی پر کاربرد در سالن های مرغداری و دانداری است.

تولید کننده آسیاب میکسر علاوه بر تولید این دستگاه سایر ماشین آلات مورد نیاز مانند بالابر یا دستگاه تولید پلت را نیز تولید می کند.

تعریف آسیاب

کارخانه های ساخت آسیاب میکسر به هدف کمک به پرورش دام و طیور و تولید بهتر اقدام به تولید و ساخت ماشین آلات صنعتی کرده اند.

با دستگاه آسیاب میکسر می توانید دانه های سفت مانند گندم، جو و ذرت را آسیاب کنید. همچنین در خوراک طیور بهتر است از پودر استخوان اسفاده شود. برای این منظور می توانید استخوان را با آسیاب پودر کنید.

شرکت ها این دستگاه ها را در سایزها و ظرفیت های مختلف تولید می کند. از فارم های کوچک تا بزرگ از این دستگاه استفاده می شود.

برای تهیه دان مرغ، بوقلمون، بلدرچین، غاز و سایر پرندگان از این دستگاه استفاده می شود. به دلیل گران شدن دان آماده، خرید دستگاه آسیاب میکسر بسیار اقتصادی تر از خرید خود دان آماده است.

پیشنهاد می کنیم سالن مرغداری خودتان را تجهیز کنید تا هزینه کمتری را صرف هزینه های خرید دان کنید.

تعریف میکسر

شرکت های تولید کننده آسیاب میکسر میکسرهایی با گنجایش های مختلفی تولید می کنند. بعد از آنکه مواد اولیه در دستگاه آسیاب خرد شد نوبت به مخلوط کردن آنها با هم است.

در واقع زمانی که چند غله مختلف مانند گندم، جو، سویا و … آسیاب شدند برای ترکیب نیاز به میکسر دارند.

آسیاب میکسرهای موجود در شرکت ما از بالاترین کیفیت و کارایی برخوردار هستند. برای خرید و فروش آسیاب میکسر با کیفیت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

طرز کار آسیاب و میکسر

موتورهایی که روی دستگاه آسیاب میکسر قرار می گیرد باید قوی باشند. زیرا قرار است دانه های سخت را له کنند.

بهتر است که موتور آنها از موتوژن تبریز باشد. پیشنهاد می کنیم بلبرینگ و یاطاقان کره در ساخت دستگاه به کار رفته باشد.

تولید کننده آسیاب میکسر باید معتبر باشد تا از قطعات خوب در دستگاه هایش استفاده کند. برای استفاده از دستگاه باید مواد اولیه کم کم به دستگاه اضافه شوند.

در ابتدا باید دانه های غلات سفت که آسیاب شده اند وارد میکسر شوند. مواد دیگر را باید در زمانی مناسب تر به داخل میکسر بریزید.

بهتر است از مواد کم مصرف پیش ترکیبی تهیه کنیم. سپس به میکسر اضافه کنیم. باید با سعی و خطا میزان پر کردن دستگاه را متوجه شوید.

در واقع کاملا تجربی است. زیرا کمتر یا بیشتر پر کردن دستگاه باعث می شود مواد به خوبی با هم ترکیب نشوند. پس بهترین راه همان سنجیدن زمان میکس به صورت تجربی است.

بالابر مرغداری

بالابر یکی از تجهیزات مهم در صنعت مرغداری است. از بالابرها برای انتقال دان به دستگاه آسیاب میکسر استفاده می شود.

ماشین آلاتی که در صنعت دام و طیور استفاده می شود دارای گارانتی هستند. پس سعی کنید از شرکت های معتبر وسایل مورد نظر را خریداری کنید.

جمع بندی

تولید کننده آسیاب میکسر ایرانی بهترین و کارآمدترین دستگاه ها را تولید می کنند. بهتر است آسیاب میکسری که انتخاب می کنید دارای گارانتی باشد. آسیاب میکسر و بالابر از وسایل بسیار کارآمد در مرغداری و دامداری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *