آسیاب میکسر بالابر مرغداری صادراتی

امروزه با توجه به اهمیتی که بهداشت مرغداری‌ها پیدا کرده‌اند و همچنین توسعه آن‌ها و زیاد شدن تعدادشان، این مراکز اکثراً مکانیزه شده‌اند و طیور غذای خود را بدون هیچ دخالتی از طرف انسان دریافت می‌کنند. این سیستم‌های مکانیزه همانطور که گفته شد علاوه بر اینکه باعث رعایت بیشتر بهداشت می‌شوند، نیاز به نیروی انسانی را کاهش داده‌اند. با توجه به  اینکه تقاضای مردم برای گوشت مرغ زیاد شده است، تعداد مرغداری‌ها و اینگونه مراکز پرورش نیز افزایش یافته‌اند که با سیستم مکانیزه دیگر لازم نیست نگران استخدام نیروی انسانی بود.
در سیستم‌های مکانیزه وجود دستگاه‌هایی مانند آسیاب میکسر بالابر مرغداری لازم است تا عملیات لازم برای تولید خوراک طیور و به مصرف رساندن آن‌ها را انجام دهند.
در این مقاله قصد داریم تا دستگاه آسیاب میکسر بالابر مرغداری و کاربردهای آن را برای شما شرح دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

دستگاه آسیاب

خوراک با کیفیت برای طیور خوراکی است که شامل تمام عناصر موردنیاز برای بدن آن‌ها باشد. مسلماً برای تولید اینچنین خوراکی باید مواد مختلفی با هم ترکیب شوند. مواد زمانی به بهترین شکل با هم ترکیب می‌شوند که همۀ آن‌ها هم اندازه باشند. در صنعت تولید خوراک برای دام و طیور، برای خرد کردن مواد به اندازه‌های کوچک تر یا حتی آرد کردن آن‌ها از دستگاه آسیاب استفاده می‌شود. بنابراین برای تولید خوراک با کیفیت باید حتماً از دستگاه آسیاب استفاده شود. با این وجود شما نیز اگر خوراک و رشد دام و طیورتان برای اهمیت دارد، می‌توانید برای خرید دستگاه آسیاب میکسر بالابر مرغداری اقدام کنید.

دستگاه میکسر

همانطور که در قسمت قبلی نیز گفته شد خوراک خوب و مفید، خوراکی است که ترکیب چند ماده با هم باشد. برای ترکیب کردن مواد دو مرحله لازم است اجرا شود. مرحلۀ اول که همان آسیاب کردن مواد است و مرحلۀ دوم میکس کردن مواد با هم می‌باشد و به وسیلۀ دستگاه میکسر انجام می‌شود. این دستگاه موادی که داخل آن ریخته می‌شود را به صورت کامل با هم ترکیب می‌کند. در واقع مخلوطی که در نهایت این دستگاه به ما می‌دهد، یک مخلوط یکدست و همگن است. این دستگاه انواع مختلفی دارد که می‌توانید برای آشنایی با این انواع عبارت آسیاب میکسر بالابر مرغداری را در مرورگر خود سرچ کرده و آن‌ها را مشاهده کنید.

دستگاه بالابر

قسمت اصلی سیستم‌های مکانیزه این بالابرها هستند. این دستگاه‌ها پس از اینکه خوراک تولید می‌شود، بدون دخالت انسان آن‌ها را به خطوط انتقال به طیور منتقل می‌کنند. در بالابر به وسیلۀ الکتروموتوری که در آن جای داده شده است، لوله و مارپیچ که اعضای تشکیل دهندۀ آن هستند، به چرخش درآمده و باعث انتقال مواد می‌شوند. این بالابرها با توجه به نیاز خریداران در طول‌های یک متر تا ده متر تولید می‌شوند.
با این شرایط اگر شما صاحب یک مرغداری هستید و هنوز برای مکانیزه شدن آن و کاهش هزینه‌ها برای خود اقدامی نکرده‌اید، پیشنهاد ما به شما تهیه دستگاه آسیاب میکسر بالابر مرغداری است. این ماشین آلات علاوه بر اینکه باعث بیشتر رعایت شدن بهداشت می‌شوند، در هزینه‌ها و زمان نیز صرفه جویی قابل توجهی را موجب می‌شوند.

جمع بندی

همانطور که تمام صنایع و کارها پیشرفت کرده‌اند، مراکز پرورش حیوانات مانند دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز پیشرفت کرده‌اند و دستخوش تکنولوژی شده‌اند. مکانیزه شدن مرغداری‌ها نمونه‌ای از پیشرفت آن‌ها می‌باشد که نیازمند ماشین آلاتی مانند آسیاب میکسر بالابر مرغداری است. قیمت آسیاب میکسر بالابر بسیار مناسب است و با توجه به کارایی که دارد و باعث صرفه جویی می‌شود، خرید آن مقرون به صرفه نیز می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف قیمت آسیاب میکسر دامداری را بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید، برای خرید یک نوع از آن اقدام کنید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *