قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن

قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن

امروزه با توجه به افزایش جمعیت نیاز مردم به فرآورده‌های غذایی نیز افزایش یافته است. یکی از این فرآورده‌ها که بخش عظیمی از مصارف مردم را در بر گرفته است. فرآورده‌هایی مانند تخم مرغ و گوشت سفید است که از مرغداری‌ها و مراکز پرورش طیور تأمین می‌شود.

به همین دلیل نیاز است که مرغداری‌ها افزایش پیدا کنند یا اینکه توسعه یابند. به علاوه نیاز است که رشد مرغ‌ها نیز بیشتر شده تا در زمان کمتری بتوانند نیازمندی‌ها را برطرف کنند.
این مسائل همه با مکانیزه شدن مرغداری‌ها امکان پذیر است. برای مکانیزه شده آن‌ها نیز نیاز به دستگاه‌های خاصی می‌باشد. به عنوان مثال آسیاب میکسر بالابر یکی از این دستگاه‌ها است که در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود. شما باید با توجه به میزان نیاز خود و وسعت دامداری یا مرغداری خود یک ظرفیت مناسب از این دستگاه‌ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت این دستگاه‌ها نیز با توجه به ظرفیتشان متفاوت می‌شود. به عنوان مثال قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن از 5 تنی آن مناسب تر می‌باشد. در ادامه این مقاله در مورد عواملی که روی قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن تاثیر می‌گذارند، بیشتر توضیح می‌دهیم. همراه ما باشید.

آسیاب میکسر بالابر

دستگاه آسیاب میکسر بالابر از سه دستگاه آسیاب، میکسر و بالابر تشکیل شده است. که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و در یک دامداری یا مرغداری مکانیزه شده هر سه باید در کنار یکدیگر کار کنند.
دستگاه آسیاب مواد مختلف را گرفته و به اندازه‌های کوچک تر خرد می‌کند یا حتی توانایی این را دارد که آن‌ها را تبدیل به آرد کند. این دستگاه انواع مختلفی از جمله آسیاب سنگی، آسیاب چکشی و آسیاب غلطکی دارد. که هر کدام از این انواع در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. اینکه از کدام نوع آسیاب و چه ظرفیت از آن در آسیاب میکسر بالابر استفاده شود، روی قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن تاثیر دارد.

دستگاه میکسر 3 تن

دستگاه میکسر نیز برای بدست آوردن یک مخلوط یکدست و همگن از مواد به کار می‌رود که در یک خط تولید خوراک دام در کنار دستگاه آسیاب باید استفاده شود. این دستگاه انواع مختلفی مانند میکسر عمودی، میکسر افقی تک محوره و میکسر افقی دو محوره دارد که باز هم در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شود. عامل دیگری که در قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن تاثیر دارد، نوع و ظرفیت دستگاه میکسر آن می‌باشد.
دستگاه دیگری در دامداری و مرغداری‌های مکانیزه در کنار این دو دستگاه مورد  استفاده قرار می‌گیرد دستگاه بالابر است. کاربرد این دستگاه به این صورت است که مواد را پس از اینکه آسیاب شدند و با هم مخلوط شدند. به خطوط انتقال منتقل می‌کند که این کار بدون دخالت انسان انجام می‌شود و باعث می‌شود بهداشت بیشتر رعایت شود. این دستگاه نیز با طول‌های مختلفی تولید می‌شود که حداقل آن دو متر و حداکثر آن 10 متر است. و هر چقدر طول آن بیشتر باشد، قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن بیشتر خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله برای شما همراهان عزیز اجزاء تشکیل دهنده دستگاه آسیاب میکسر را شرح دادیم. همچنین تمام عواملی که روی قیمت آسیاب میکسر بالابر 3 تن تاثیر دارند را معرفی کردیم. با این وجود شما راحت تر می‌توانید برای خرید این نوع ماشین آلات تصمیم گیری کنید. به طور کلی هر چقدر که ظرفیت دستگاه‌ها بالاتر برود، قیمت‌ها نیز بیشتر می‌شود. طبیعتا قیمت آسیاب میکسر 5 تنی از 3 تنی آن بیشتر خواهد بود. در هر صورت شما می‌توانید با جستجوی در سایت آنلاین پلت قیمت آسیاب میکسر دامداری از انواع این دستگاه و ظرفیت‌های مختلف آن همراه با قیمتشان مطلع شوید. برای اطلاع دقیق از قیمت روز ماشین آلات با ما تماس بگیرید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *