برآورد هزینه ساخت کارخانه خوراک دام

خوراک دام معمولا ازلحاظ کیفیت باید به‌گونه‌ای باشد که دامداران را راضی نگه دارد. خوراک دام تهیه شده از لحاظ استاندارد تغذیه‌ای باید مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

گاهی خوراک دام می‌تواند آلودگی‌هایی داشته باشد که باعث بروز بیماری‌های مختلف شود. برای اینکه کارخانه خوراک دام احداث کنید باید تمامی هزینه های جانبی را در نظر بگیرید.

بررسی های اقتصادی انجام شده برای هزینه ساخت کارخانه خوراک دام

قلب یک پروژه صنعتی، بخش اقتصاد آن است. وقتی که یک پروژه صنعتی مثل کارخانه خوراک دام استارت می‌خورد از قبل باید تمام هزینه های ساخت کارخانه خوراک دام درنظر گرفته شود که با درنظر گرفتن این هزینه ها، هزینه ساخت کارخانه خوراک دام را پیش بینی کرد.

با درنظر گرفتن مواد اولیه‌ی ارزان اما با کیفیت می‌توان سود بالایی را بدست‌آورد. مسئله‌ی کیفیت همیشه در بخش تولید اولویت قرار دارد. اگرشما با احداث کارخانه خوراک دام تصمیم دارید سود بالایی بدست بیاورید، حتما زمینه های صادرات را فراهم کنید. به نظر شما برای راه اندازی کارخانه خوراک دام چه هزینه ای لازم است؟

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

اگر شما هم به فکر ورود به بازار خرید و فروش کارخانه خوراک دام و طیور هستید، باید درنظر بگیرید که هزینه ساخت کارخانه خوراک دام بنابر شرایط اقتصادی متغییر است. بررسی این موضوع نیازمند دریافت مشاوره تخصصی است، اما در حالت کلی هزینه های کارخانه خوراک دام بیشتر به مواد اولیه ارزان اما با کیفیت بستگی دارد. مورد دیگر ماشین آلات و تجهیزات مثل آسیاب و دستگاه پلت و . . . بستگی دارد.

وقتی شما مواد اولیه‌ی با کیفیت را وارد آسیاب می‌کنید، باعث خرد شدن و یکنواخت شدن مواد اولیه و با ترکیب ویتامین و املاح باعث مقوی شدن مواد تغذیه ای دام میشود. نوعی آسیاب جدید در بازار موجود است که  خاصیت پلت سازی را دارد. پس برای تهیه این آسیاب حتما باید هزینه های تک کاره بودن یا چند کاره بودن آسیاب را درنظر بگیرید.

بهترین تغذیه برای خوراک دام چه ویژگی باید داشته باشد؟

برای اینکه مشتری هم در داخل ایران و هم در خارج ایران داشته باشید باید کیفیت محصول خود را بالا ببرید. برای کیفیت خوراک دام می‌توانید این نکات را درنظر بگیرید.

  • مواد اولیه که تهیه کردید باید درشت و با کیفیت باشد.
  • انواع آنتی اکسیدان ها بر اساس نیاز دام به مواد اضافه شود.
  • نسبت به رطوبت محیط مقاوم باشد ( خوراک دام باید خشک و علوفه ای بسته بندی شود)

تغذیه‌ی مناسب که بتواند کیفیت بالایی داشته باشد، نیازمند هزینه‌هایی است که شما با درنظر گرفتن این هزینه ها می‌توانید هزینه ساخت کارخانه خوراک دام را تخمین بزنید.

برای خط تولید کارخانه خوراک دام چه ماشین آلاتی لازم است؟

شرکت پلت آنلاین تولیدکننده تخصصی ماشین آلات آسیاب میکسر و پلت، پروژه های زیادی را در سراسر کشور احداث کرده است. ماشین آلات تولید خوراک دام برای تولید خوراک دام با کیفیت باید مسیری را طی کند، طی شدن این مسیر نیازمند چندین دستگاه برقی است. شما برای درنظر گرفتن هزینه ساخت کارخانه خوراک دام می‌توانید این ماشین آلات برقی را درنظر بگیرید. علاوه بر هزینه خرید این ماشین آلات هرماه نیاز به چکاپ نیز دارند.

ماشین آلات در کارخانه خوراک دام

  • نقاله
  • فیدر
  • تسمه نقاله
  • بالابر قاشقی
  • فیلتر ضربه ای
  • کنترل الکتریکی
  • آهنربا استوانه ای
  • دستگاه تمیز کننده
  • دستگاه تقسیم کننده
امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

1 دیدگاه برای “برآورد هزینه ساخت کارخانه خوراک دام

  1. بابک گفته:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید؛من میخوام مجوز کارخانه خوراک دام بگیرم و شروع به فعالیت کنم اما متاسفانه هرجایی که رفتم کسی رسیدگی نمیکنه و تقاضا دارم که در این مورد راهنماییم کنید از کجا شروع کنم و چه کار هایی لازمه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *