کارخانه تولید پلت مرغی | کیفیت | قیمت

کارخانه تولید پلت مرغی

از گذشته تا به امروزه استفاده از کودها برای بهتر شدن محصولات در زمین‌های زراعی و باغ‌ها رواج داشته است. کود مرغی همیشه بهترین کود گیاهی بوده است، زیرا تمام مواد مورد نیاز را دارد و باعث سوختن گیاه نیز نمی‌شود. امروزه تولید کودهای حیوانی نیز دستخوش پیشرفت‌هایی شده است و تولید این نوع کودها در کارخانه‌ تولید پلت مرغی و با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شوند. این روش تولید کود مزیت‌های فراوانی دارد و همچنین باعث صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود. در ادامۀ این مقاله همراه ما باشید تا در مورد این کود پلیت مرغی، کارخانه تولید پلت مرغی و مزیت‌های آن توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم.

پلت مرغی چیست؟

پلت مرغی همان کود مرغی است که از فضولات مرغ‌ها تولید می‌شود و به توسط دستگاه مخصوص به شکل پلت درآمده است. در کود مرغی خام اسید اوریک و سایر اوریدها به دلیل ترکیب شیمیایی که دارد، نسبت به دیگر کودهای حیوانی بیشتر است. این نوع کود حیوانی دارای 70 درصد رطوبت است که اگر به شکل صحیح فرآوری و غنی سازی شده و سپس در کارخانه تولید پلت مرغی، تبدیل به پلت شود، یک کود بسیار با ارزش ارگانیک است.

آشنایی با کارخانه کود مرغی

کارخانه کود مرغی، همانطور که از اسمش مشخص است، کارخانه‌ای است که در آن کود مرغی به روش‌ جدید و به شکل پلت شده تولید می‌شود. در این کارخانه دستگاه‌های متعددی برای تولید کود پلت مرغی به کار گرفته می‌شوند که مهم ترین آن‌ها دستگاه پلت است. در ادامه توضیح مختصری راجع به این دستگاه خواهیم  داد.

معرفی دستگاه پلت مرغی

دستگاه پلت مرغی در کارخانه تولید پلت مرغی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانطور که گفته شد مهم ترین دستگاه در این کارخانه و فرایند تولید کود پلت مرغی است. این دستگاه اجزاء مختلفی دارد که هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهند. این اجزاء عبارتند از: هاپر ورودی مواد، میسکر، مگنت، سرند، پرس پلت، خشک کن، سرد کن، کولر هوا، کیسه پر کن و نوار نقاله‌ها.
این دستگاه دارای انواع مختلفی است و در اندازه‌های متفاوت نیز تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. اگر قصد خرید این دستگاه پرکاربرد را دارید، باید ابتدا کاربرد خود را بررسی کرده و سپس نوع، مدل و اندازۀ آن را مشخص کرده و برای خرید آن اقدام کنید. همچنین می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت آنلاین و خیلی راحت تهیه کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید.

قیمت خط تولید کود پلت مرغی

همانطور که گفته شد تولید کود مرغی در کارخانه تولید پلت مرغی توسط دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. هر یک از این دستگاه‌ها نیز مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارند که این عوامل روی قیمت این دستگاه‌ها تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال هر چه دستگاه بزرگ تر باشد و سرعت بیشتری داشته باشد، مسلماً قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. حال قیمت خط تولید کود پلت مرغی بستگی به دستگاه‌هایی که در آن بکار رفته است دارد که دستگاه پلت مرغی می‌تواند بیشترین تاثیر را روی این قیمت داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله در مورد کود پلت مرغی، کارخانه تولید پلت مرغی، قیمت خط تولید این کود و دستگاه پلت ساز در این خط تولید که مهم ترین دستگاه آن می‌باشد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.
امید می‌رود این اطلاعات برای شما مفید واقع شده باشد و شما را در مورد مشکل و سؤالی که داشتید، راهنمایی کرده باشد. اگر با مطالعۀ این مطلب سؤال، پیشنهاد، نظر یا انتقادی دارید به همراه شماره تماس خود می‌توانید در قسمت نظرات وب سایت آن را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما به سرعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *