فروش کارخانه خوراک دام و طیور

فروش کارخانه خوراک دام و طیور

کارخانه خوراک دام و طیور همانطور که از اسمش مشخص است کارخانه ای است که در آن خوراک برای دام و طیور تولید می شود. خوراکی که مورد استفاده دام و طیور قرار می گیرد، انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوتی نیز تولید می شود. به همین دلیل از دستگاه های مختلفی در خط تولید خوراک دام و طیور استفاده می شود. این امر در خرید و فروش کارخانه خوراک دام و طیور بسیار مهم است. در واقع زمانی که فرد خریدار کارخانه مورد نظر را بررسی می‌کند، در اصل دستگاه‌های آن را بررسی می‌کند. در این مقاله در مورد دستگاه‌هایی که در فروش کارخانه خوراک دام و طیور تاثیر دارند توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

طراحی کارخانه خوراک دام و طیور

طراحی کارخانه خوراک دام با توجه به خطوط تولید آن متفاوت است که این امر در خرید و فروش کارخانه خوراک دام و طیور نیز نقش بسیار مهمی دارد. خوراک دام و طیور در انواع مختلف و به روش‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از این انواع دستگاه خاص خود را دارند. به عنوان مثال برای تولید خوراک پلت نیاز به دستگاه پلت زن و برای تولید خوراک اکسترود شده نیاز به دستگاه اکسترودر می باشد. حال اجزاء مختلف خط تولید خوراک دام و طیور را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

نقش دستگاه آسیاب

این دستگاه مواد اولیه را گرفته و آن ها را به منظور بهتر ترکیب شدن و در نهایت بهتر به مصرف رسیدن به اندازه های کوچک تر تبدیل می کند. این دستگاه قادر است مواد را به صورت پودری نیز دربیاورد. این دستگاه در ظرفیت و اندازه های مختلفی تولید می شود که این موارد می توانند در قیمت خرید و فروش کارخانه خوراک دام و طیور تاثیر گذار باشند.

نقش دستگاه میکسر

دستگاه میکسر همانطور که از نامش پیداست کار میکس کردن مواد مختلف با هم را انجام می دهد. مواد تشکیل دهندۀ خوراک دام و طیور برای اینکه به طور کامل و به صورت همگن با هم مخلوط شوند، باید داخل این دستگاه ریخته شوند. مواد پس از اینکه آسیاب شدند، به نسبت های مشخص داخل این دستگاه ریخته می شوند و با هم مخلوط می شوند.

نقش دستگاه پلت زن- اکسترودر

این قسمت از خطوط تولید خوراک دام و طیور مهم ترین قسمت آن است. با توجه به نوع خوراکی که قرار است تولید شود، از دستگاه مورد نظر استفاده می شود. این دستگاه ها مهم ترین دستگاه ها در خط تولید هستند و قیمت آن ها می‌تواند تا حدود زیادی روی قیمت فروش کارخانه خوراک دام و طیور تاثیر بگذارد. یعنی هر چقدر دستگاه های این قسمت بهتر و بزرگتر باشند، قیمت کارخانه بیشتر خواهد شد.

 

قیمت کارخانه خوراک دام و طیور

اگر قصد خرید یا تاسیس یک کارخانه دام و طیور را دارید، برای تخمین قیمت آن باید قیمت دستگاه هایی که در قسمت قبل مورد بررسی قرار گرفتند را تخمین بزنید. قیمت این دستگاه ها را می توانید با مراجعه به نمایندگی ها یا فروشگاه اینترنتی در این زمینه پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت خط تولید خوراک دام و طیور مقاله آن را مطالعه بفرمایید.

جمع بندی

در بازار معاملاتی ماشین آلات دامپروری و مرغداری، خرید و فروش کارخانه خوراک دام و طیور نیز امری رایج است. اما احتیاط و دقت در خرید ماشین الات دست دوم بسیاری ضروریست. در این مقاله از سایت پلت آنلاین در مورد این موضوع بحث کردیم و عوامل موثر در قیمت این معامله را مورد بررسی قرار دادیم. امید است این مطالب شما را به خوبی راهنمایی کند و بتواند در تصمیم گیری کمکتان کند.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

10 دیدگاه برای “فروش کارخانه خوراک دام و طیور

  1. امید محمدی گفته:

    سلام . باسرمایه ۶۰۰ میلیون میشه کارخونه تولید خوراک دام و طیور راه اندازی کرد و سودآوریش به چه صورت هست؟؟

    • admin گفته:

      سلام جناب محمدی عزیز
      بله امکانپذیره اما در حد کارگاهی و تناژ پایینتر که البته نیازمند مشاوره تخصصی است تا پروژه بیشترین سودآوری را داشته باشد. مشاوره تخصصی از آن جهت مطرح کردیم چون اگر بدون مشورت با افراد متخصص و مجرب این کار صورت گیرد ممکن است تمام سرمایه، انرژی و وقت شما به هدر رفته و هیچ گونه سودی عایدتان نمی شود. کارشناسان شرکت آنلاین پلت آماده ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان هستند.
      موفق و پاینده باشید

    • admin گفته:

      سلام آرمین عزیز
      نظر لطف شماست. بله البته. شما میتوانید شماره تماس خود را در همین بخش ارسال نمایید و با مشاورین مجرب شرکت گفتگو کنید. به دلیل تعدد متقاضیان خواهشمندیم تا 48 ساعت منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید و در صورت عدم برقراری تماس مجدد پیغام بگذارید
      موفق و پیروز باشید

  2. اشتراک‌ها: برآورد هزینه ساخت کارخانه خوراک دام - پلت آنلاین | طراح و تولید کننده آسیاب میکسر و پلت

  3. اشتراک‌ها: شرایط تأسیس کارخانه خوراک دام - پلت آنلاین | طراح و تولید کننده آسیاب میکسر و پلت

  4. سجاد موسوی گفته:

    سلام خسته نباشید.به تازگی مجموعه کوچکی راه اندازی کردم دنبال دستگاه میکسر هستم ،احتمال بزرگ کردن مجموعه هست ،من دستگاه واسه کدوم مجموعه تهیه کنم به نفعمه؟..

  5. F.dehghan گفته:

    قصد فروش/تهاتر یک واحد کارخانه خوراک دام و طیور آبزی در استان گلستان رو داریم. فردی بود که قصد خرید این نوع ملک رو داشت ممنون میشم اطلاع بدید.فروش زیر قیمت کارشناسی
    09135279742

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *