آسیاب میکسر بلدرچین (ایرانی)

آسیاب میکسر بلدرچین

بلدرچین پرنده‌ای است که خوی وحشی دارد و تولید مثل این پرنده نیز بسیار زیاد است. این پرنده در مدت زمان 45 روز بالغ شده و تخم گذاری را شروع می‌کند. با توجه به این موضوع پرورش این پرنده و سرمایه گذاری روی آن مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. بلدرچین‌ها نیز همانند تمام پرنده‌های دیگر نیاز به غذای مناسب دارند تا رشد بهتری داشته باشند و سلامت باشند. علاوه بر این تغذیه صحیح و مناسب از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. برای رشد بهتر و بیشتر این پرنده، باید غذایی که مصرف می‌کند، مطابق با چیزی باشد که بدنش به آن نیاز دارد.

بدن هر موجود زنده‌ای در عین واحد به چند ماده غذایی مختلف نیاز دارد که اگر با هم تامین شود، رشد و سلامت موجود تضمین شده است. به همین دلیل بهترین خوراک برای بلدرچین و تمام طیور دیگر خوراکی است که از ترکیب تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن آن‌ها تشکیل شده باشد. تولید اینگونه خوراکی ها تنها با ماشین آلات مخصوص انجام می‌شود. به عنوان مثال برای تولید خوراک با کیفیت برای پرنده بلدرچین از آسیاب میکسر بلدرچین استفاده می‌شود.

دستگاه آسیاب

دان‌هایی مانند ذرت، سویا، نمک و … جزء دان‌هایی هستند که خوراک با کیفیت بلدرچین از آن‌ها تولید می‌شود. برای استفاده بهتر از این دان‌ها باید تمام آن‌ها با هم مخلوط شوند و همچنین به گونه‌ای باشد که پرنده توانایی انتخاب کردن تنها یک دان را از بین آن‌ها نداشته باشد. با توجه به این موضوع تنها راه این است که دان‌ها آسیاب شده و سپس با هم مخلوط شوند و برای مصرف بلدرچین به آن‌ها داده شود.

دستگاه آسیاب دستگاهی است که برای خرد کردن و پودر کردن مواد از آن استفاده می‌شود. در پرورشگاه‌هایی که پرنده بلدرچین را پرورش می‌دهند از دستگاه آسیاب میکسر بلدرچین استفاده می‌شود.

دستگاه میکسر

پس از اینکه مواد به صورت جداگانه آسیاب شدند، نیاز است تا با هم مخلوط شوند. این مخلوط شدن نیز باید به صورت همگن و یکدست باشد که تنها با استفاده از دستگاه میکسر می‌توان اینچنین مخلوطی به دست آورد. مخلوط کردن غذای بلدرچین اهمیت زیادی دارد چون در غیر اینصورت امکان این که این پرنده از هر دانی به میزان متناسب مصرف کرده باشد، خیلی کم می‌شود و ممکن است این مورد در رشد پرنده نیز تاثیر منفی بگذارد.

اگر قصد راه‌اندازی پرورشگاه بلدرچین دارید، اولین قدم شما باید خرید آسیاب میکسر بلدرچین باشد. امروزه تامین غذای پرنده‌ها در محل خود پرورشگاه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها و زمان می‌شود. به همین دلیل افراد زیادی هستند که برای خرید دستگاه آسیاب میکسر بلدرچین اقدام می‌کنند.

جمع بندی

در کشور ایران پرورش پرنده‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و مورد استقبال نیز قرار گرفته است. به همین دلیل موضوع دیگری که در این رابطه اهمیت پیدا می‌کند، تولید خوراک برای بلدرچین است که عموماً در کارخانه‌های تولید خوراک بلدرچین تولید می‌شوند. مهم ترین دستگاه‌ها در خطوط تولید آسیاب میکسر بلدرچین است که کاربردهای فراوانی دارد و برای خوراک پرنده‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

شما باید با توجه به وسعت پرورشگاه خود اندازه‌ای متناسب از این دستگاه را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت‌ها نیز به راحتی می‌توانید از اینترنت کمک بگیرید. به عنوان مثال با جستجوی عبارت قیمت آسیاب میکسر 5 تنی، می‌توانید محدودۀ قیمت این دستگاه را مشاهده کنید. آسیاب دان مرغ نیز دستگاه پرکاربرد و با کیفیتی است که دان مرغ و دیگر طیور را به بهترین نحو ممکن آسیاب می‌کند.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *