مراکز فروش آسیاب میکسر

فروش آسیاب میکسر

ما به شما بهترین مراکز فروش آسیاب میکسر را معرفی میکنیم. یکی از شرکتهای خوشنام در زمینه ی طراحی و ساخت انواع آسیاب و میکسر و پلت ساز شرکت آنلاین پلت است. آسیاب میکسر دستگاهی است که عموماً مواد خوردنی مخصوص طیور را آسیاب می‌کند و آن‌ها را در سایزهای کوچکتر برای مرغ؛، بلدرچین، بوقلمون و دیگر پرندگان آمادۀ خوردن می‌نماید.

آسیاب میکسر چیست؟

این دستگاه می‌تواند استخوان‌ها و دانه‌های سفت موجود در مواد خوراکی را به وسیلۀ تیغه‌ها و چکش‌هایی که به صورت دورانی به مواد ضربه می‌زنند، کاملاً خرد کنند. اگر مواد آسیاب نشده به دام‌ها بدهند و یا در مرغداری‌ها مصرف شوند، باعث می‌شود که در دستگاه گوارش آن‌ها مشکلات زیادی به وجود آید.

این دستگاه دارای الک هایی با سایزهای مختلف است که به وسیلۀ آن‌ها می‌توان میزان آسیاب کردن مواد غذایی را مشخص نمود. به عنوان مثال برای مرغ، موارد خوراکی باید خردتر شود و برای بوقلمون اندکی درشت‌تر، پس با استفاده از این الک‌ها، مقدار خرد کردن دستگاه را تنظیم ‌نمایید.
این دستگاه، یک دستگاه صنعتی است و در سالن‌های مرغداری و همچنین محل‌های پرورش طیور از آن استفاده می‌شود. دانه‌هایی مثل گندم، ذرت، سویا و جو را به وسیلۀ این آسیاب میکسر می‌توان، آسیاب و میکس نمود. این دستگاه امروزه آنقدر اهمیت این دستگاه زیاد شده که فروش آسیاب میکسر را می‌توانید در همه جا مشاهده نمایید. این آسیاب‌ها در دو نوع آسیاب سه فاز و آسیاب تک فاز تولید شده اند و با توجه به ظرفیت مرغداری بین 1.5 تا 10 تن در ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات آسیاب میکسر

در این میکسرها موتورهایی تعبیه شده اند که دارای استاندارد ایران و اروپا بوده است. این دستگاه صنعتی از بلبرینگ‌ها و همچنین یاطاقان‌های ساخت کره، تولید می‌شوند. همچنین این میکسرها از فولاد آلیاژی تولید می‌شوند و مصرف کننده می‌تواند در بازۀ زمانی طولانی مدت از این دستگاه استفاده کند، بدون اینکه مشکلی در دستگاه به وجود آید.
آسیاب میکسرها از نظر ظاهری به شکل افقی و عمودی طراحی شده اند و از صفحات 3.5 میل آهن ساخت شده اند که در برابر فشار 18 تن نیز مقاوم هستند.

انواع آسیاب میکسرها

  • آسیاب میکسر یک تنی با الکتروموتور 4 اسب
  • آسیبا میکسر دو تنی با الکتروموتور 7.5 اسب
  • آسیاب میکسر سه تنی با الکتروموتور 10 اسب

قیمت آسیاب میکسر دامداری

قیمت آسیاب میکسر دامداری نیز نسبت به کارایی بسیار زیادی که برای شما خواهند داشت، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود، فروش آسیاب میکسر از طریق کارگاه‌های ساخت آن‌ها انجام می‌شود.
قیمت دقیق این آسیاب میکسرها بسته به نوع آن‌ها متفاوت است، برای مثال آسیاب میکسر نیم تنی قیمتی متفاوت از آسیاب میکسر 2 تنی دارد.

جمع بندی

آسیاب میکسرها یک نوع دستگاه صنعتی هستند که در مرغداری‌ها و مکان‌های پرورش طیور از آن استفاده می‌شود. این دستگاه به راحتی می‌تواند خوراک طیور را آمادۀ خوردن نماید و در بهبود روند گوارشی آن‌ها تأثیر بسزایی بگذارد. اگر فردی به تازگی مرغداری را جمع کرده است و قصد فروش آسیاب میکسر را دارد، در خرید آن دریغ نکنید چرا که این دستگاه‌ها عمر بسیار بالایی دارند و به همین راحتی خراب نخواهند شد.
در این مقاله شما را با آسیاب میکسر، انواع و مشخصات آن آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

 

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *