سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور

سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور

با افزایش جمعیت، تعداد واحدهای پرورش دام و طیور نیز باید افزایش یابد. زیرا بخش عمده نیاز مردم توسط این واحدها برطرف می‌شود. بنابراین امروزه کارگاه‌های تولید خوراک دام و طیور اهمیت پیدا کرده‌اند. در کارخانه، تولید خوارک دام و طیور با دستگاه‌ها و ماشین آلات خاصی انجام می‌شود که طراحی و تولید این دستگاه بر عهده‌ی سازنده ماشین آلات کارخانجات خوارک دام و طیور می‌باشد. ماشین آلات خوراک دام و طیور با فرمول‌های متفاوت خوراک دام و طیور را می‌سازند. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از این ماشین آلات مهم و کاربردشان را معرفی کنیم.
سازنده ماشین آلات کارخانجات خوارک دام و طیور، تولیدات خود را در سه بخش تقسیم‌بندی کرده است. بخش اول ساخت ماشین آلات فرمول‌ساز است. بخش دوم ساخت ماشین آلات تولید پلت است. بخش سوم ساخت ماشین آلات تولید کنسانتره خوراک دام و طیور می‌باشد.

ماشین آلات خط تولید خوراک دام و طیور

بیشترین هزینه‌ای که برای راه‌اندازی یک خط تولید خوراک دام و طیور، در ابتدای کار باید پرداخت شود مربوط به سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور می‌باشد. زیرا تمامی دستگاه‌ها و ماشین آلات موردنیاز این خط تولید را همین واحد می‌سازد. خط تولید خوراک دام و طیور دارای پنج بخش می‌باشد که در ادامه به توضیح این بخش‌ها و ماشین آلاتی که در آن به کار می‌رود می‌پردازیم.

بخش‌های خط تولید خوراک دام و طیور

همانطور که در قسمت قبل نیز گفته شد یک خط تولید خوراک دام و طیور شامل پنج بخش می‌شود. این بخش‌ها شامل دریافت مواد اولیه، آسیاب، مخلوط کردن، پلتینگ و در نهایت بسته بندی می‌باشد. ماشین آلات به کار رفته در هر بخش توسط سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور تولید می‌شود. طبیعتا قیمت خط تولید خوراک دام و طیور (سازنده ماشین آلات) به نسبت خرید آن از بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

بخش دریافت مواد اولیه

دستگاهی که در این بخش به کار می‌رود دستگاه تمیزکننده است. این دستگاه مواد اولیه مثل ذرت، سبوس برنج، سبوس گندم و … را دریافت می‌کند و با روش‌هایی اجزای اضافی این مواد و همچنین گردوغبار آن‌ها را جدا می‌کند.

 بخش آسیاب

از مهم‌ترین ماشین آلاتی که سازنده ماشین آلات خوراک دام و طیور می‌سازد و در خط تولید خوارک دام و طیور استفاده می‌شود، دستگاه آسیاب است. این دستگاه مواد را به هر اندازه‌ای که مایل باشید آسیاب می‌کند. هدف اصلی آسیاب کردن مواد، بهتر ترکیب شدن آن‌ها با یکدیگر است.

بخش مخلوط کردن

دستگاه میکسر که در این بخش به کار برده می‌شود، تمامی مواد آسیاب شده را با نسبت‌های معین و قابل تعیین روی دستگاه به صورت کاملا همگن مخلوط می‌کند.

بخش پلتینگ

سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور، دستگاه‌های پلتینگ را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف و بسیار زیادی تولید می‌کنند که برای پلت کردن خوراک هر حیوانی دستگاه پلت مخصوص وجود دارد. این دستگاه مواد را با فشار و گرما و بخار، فشرده می‌کند و به صورت حبه‌ بیرون می‌دهد.

بخش بسته‌بندی

در این بخش حبه‌های تولید شده در بخش قبلی، به صورت‌های مختلف بسته‌بندی می‌شوند.

 

جمع بندی

در این مقاله شما با ماشین آلات تولید خوراک دام و طیور که در قسمت‌های مختلف کارخانه خوراک دام و طیور، از آن‌ها استفاده می‌شود آشنا شدید. شرکت آنلاین پلت با تولید ماشین آلات قدرتمند و پاسخگویی کارشناسان مجرب شرکت در خدمت سرمایه گذاران و کارآفرینان عزیز کشورمان هستند.

دستگاه‌هایی که سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور می‌سازد و در این مقاله چند مورد از آن‌ها که در خط تولید خوراک دام و طیور استفاده می‌شود، معرفی شد، در فروش کارخانه تولید خوارک دام و طیور بسیار موثر هستند. در واقع قیمت این کارخانه بستگی به دستگاه‌های آن دارد.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

17 دیدگاه برای “سازنده ماشین آلات کارخانجات خوراک دام و طیور

  1. Hosein گفته:

    خسته نباشید

    این ماشین الاتی که اطلاعات کامل دادید رو میتونم واسه حجم کوچیک کارخونه دست دوم تهیه کنم بازدهی داره یان؟

    • admin گفته:

      سلام حسین عزیز
      ببینید دوست عزیز تهیه ماشین آلات دست دوم کاریست همراه با ریسک. خرید ماشین آلات دست دوم در صورتی برای شما کارایی دارد که از عملکرد دستگاه ها اطمینان داشته باشید و یک کارشناس فنی این موضوع را تایید کند. در غیر این صورت می توانید با بودجه ای که در اختیار دارید ماشین آلات نو اما در تناژ پایینتر تهیه کنید و بازدهی کار خودتون بالا ببرید
      پیروز باشید

  2. حمید گفته:

    سلام خسته نباشید
    برای راه اندازی یک واحد باحجم متوسط حدود هزینه آیی که تخمین زده میشه چقدر میباشد؟#

    • admin گفته:

      سلام حمید عزیز
      منظورتون از حجم متوسط چه تناژی است؟ معمولا با افزایش تناژ سرمایه موردنیاز نیز افزایش می یابد و به همان نسبت سودآوری بیشتری نیز خواهد داشت. همه اینها بستگی به این دارد که از ماشین آلات حرفه ای و نیروی متخصص و مجرب بهره بگیریم. شرکت آنلاین پلت تولید کننده حرفه ای ماشین آلات خط تولید پلت در ایران است.
      موفق و پیروز باشید

    • admin گفته:

      سلام آرمین عزیز
      برای راه اندازی تولیدی در مجموعه های کوچک و کارگاهی ابتدا باید پیگیر مجوزهای لازم در این زمینه باشید. سپس با تحقیق و کسب اطلاع از افراد متخصص هدفگذاری دقیقتری داشته باشید. افراد خبره در زمینه تولید ماشین آلات خط تولید پلت در خطوط کارگاهی و کارخانه ای می توانند مشاوره های ارزشمندی در اختیارتان قرار دهند. البته دقت داشته باشید که منظور ما تولید کننده و سازنده ماشین آلات است نه دلالان و واسطه گران

  3. سجاد موسوی گفته:

    عرض سلام خواستم ی تشکری بکنم ازتون بابت پیگیری کامنت ها و رسیدگی آن ها من سایت های دیگتون رو هم بازدید و استفاده دارم بازم ممنونم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *