فروش کارخانه خوراک آبزیان و تجهیزات آن

فروش کارخانه خوراک آبزیان

در این مقاله می خواهیم بر روی موضوع فروش کارخانه خوراک ابزیان متمرکز شویم و با معرفی منسجم بخش ها و تجهیزات کارخانه های خوراک ابزیان به اگاهی شما در این زمینه کمی بیفزاییم. تا انتها با ما همراه باشید تا از خط تولید بکارگرفته شده در کارخانه های خوراک ابزیان و چگونگی تاثیر آن بر فروش کارخانه خوراک آبزیان نیز مطلع گردید.

بخش های کارخانه تولید خوراک ابزیان

در یک کارخانه تولید خوراک ابتدا چند سیلو با ظرفیت بالا راه اندازی می شود تا اصلی ترین مواد خوراکی خام خود را بتوانند در ان نگهداری کنند. یک انبار مجهز نیز برای ذخیره و نگهداری از خوراک های نهایی کیسه بندی شده لازم است. بخش اصلی هر کارخانه خوراک، خط تولید آن می باشد که تجهیزات اصلی را دل خود جای می دهد. نوع و ظرفیت تجهیزات خط ت از اصلی ترین فاکتورهای تعیین قیمت فروش کارخانه خوراک ابزیان می باشد.

تجهیزات مورد استفاده در کارخانه تولید خوراک

 سیستم دریافت مواد اولیه در خط تولید خوراک ابزیان کارخانجات خوراک آبزیان

در مرحله اول می باست، مواد اولیه را در هایپر های روودی ریخته شده و به کمک الواتور ها وارد تمیز کننده ها شده و تا حد امکان ناخالصی هایشان جدا می گردد.

سیستم آسیاب مواد برای خط تولید غذای ماهی

در فروش کارخانه خوراک آبزیان باید به این نکته توجه داشت که نوع سیستم آسیاب آن به چه صورت است. دستگاه های آسیابی که برای این خط تولید مورد استفاده قرار میگیرند، آسیاب چکشی و آسیاب غلطکی برای خط تولید پرس پلت می باشد.آسیاب های چکشی قدرت بالاتری دارند و هزینه اولیه آنها پایین تر است. از طرف دیگر  آسیاب های غلطکی طیف وسیعی از مواد را می توانند آسیاب کنند و انرژی الکتریکی کمتری مصرف میکنند. البته نکته مهم در زمینه آسیاب ها قدرت آسیاب کردن مواد فیبری می باشد که آشیاب چکشی در این مورد توانمند تر است.

سیستم میکس و مخلوط سازی مواد در خط تولید خوراک آبزیان

پس از آسیاب شدن مواد ذرات خوراک به مخزن میکسر انتقال می یابند و اماده میکس می شوند. اینکه از چه دستگاه میکسری استفاده شود، بسته به درجه ریزی محصول آسیاب شده، وضعیت غلطک ها یا چکش ها، میزان رطوبت میانگین دانه ها و حجم خوراک تعیین می گردد. در نتیجه فروش کارخانه خوراک آبزیان به نوع هر کدام از تجهیزات وابسته می باشد.

سیستم کاندیشینگ و پلتینگ در خط تولید

پس از اماده شدن میکس مواد از طریق مارپیچ های انتقال دهنده وارد مخزن بالای کاندیشینر شده و مواد غذایی اماده پلت شده می شوند. از سوی دیگر قیمت دستگاه پرس پلت در فروش کارخانه خوراک آبزیان بسیار موثر می باشد. اینکه انتقال نیروی دستگاه پرس پلت گیربکسی باشد یا تسمه ای نیز در هزینه اولیه و هزینه های نگهداری آن موثر می باشد.

جمع بندی

فرایند تولید خوراک فراوری شده ابزیان و فروش کارخانه خوراک آبزیان دارای جزئیات فنی بسیاری است، به علاوه تعداد تجهیزاتی که بکار گرفته می شود نیز متعدد تر می باشد که از جمله انها می توان به دستگاه خنک کننده و کیسه گیر اشاره کرد. فروش کارخانجات پلت در حوزه های مختلف (خوراک دام، طیور و آبزیان، پلت چوب، پلت کود و …) نیز جزء تخصصهای شرکت آنلاین پلت محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت خط تولید پلت تماس بگیرید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *