مرکز فروش کارخانه تولید خوراک دام در ایران

فروش کارخانه تولید خوراک دام

ایا تابه حال برایتان این سوال پیش امده است که نیاز دام پروران به خرید و فروش کارخانه تولید خوراک دام در چه حدی است؟ کارخانه تولید خوراک دام از چه بخش هایی تشکیل شده است؟ استاندار های جهانی برای کارخانه تولید خوراک دام چگونه است؟ در این مقاله برانیم تا به این سوالات پرتکرار پاسخ دهیم.

استاندارهای خارجی، اشتباهی بزرگ

از مشکلات رایج در زمینه خرید و فروش کارخانه تولید خوراک دام در ایران، ارزش گذاری و سنجیدن کارخانه های خوراک دام و طیور بر اساس استاندارد های خارجی می باشد. توجه به این نکته که نیاز های غذایی و محیطی دام و طیور ایران متفاوت از دیگر گونه های دام و طیور می باشد واینکه در هر شرایط آب و هوایی، نیاز های تغذیه ای دام متفاوت می باشد بسیار مهم است. این موضوع برای فروش کارخانه خوراک آبزیان نیز صادق است. از همین رو در ابتدا توصیه می کنیم که استاندار های جهانی خوراک دام از جمله NRC و ARC   را مبنای سنجش خود قرار ندهید.

بخش های اصلی کارخانه تولید خوراک دام

یکی از مهم ترین مسائلی که در این زمینه مطرح است، اجزا و بخش های اصلی خوراک دام می باشد. اشراف داشتن در این موضوع باعث می شود که انتخاب ها و تصمیم گیری ها در این عرصه موثرتر شود. در زمینه فروش کارخانه تولید خوراک دام خوب است بدانید که بخش های اصلی خوراک دام شمال ۶ گروه می شود که در ادامه به هر کدام اشاره می کنیم:

_ آب

_ خاکستر خام

_ پروتئین خام

_ چربی خام

_  الیاف خام

_ NEF

این دسته بندی، سال های متمادی است که مرجعی معتبر برای اغلب کارخانه های خوراک دام به شمار می رود. به علاوه این دسته بندی بیش از نیم قرن است که مورد استفاده قرار گرفته است و برای طیف های گوناگونی از دام ها موثر بوده است.

راه اندازی و فروش کارخانه تولید خوراک دام

برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه تولید خوراک، به تجهیزات اساسی نیاز است. اولین دستگاه اصلی در خط تولید خوراک، دستگاه آسیاب است. در عرصه فروش دستگاه تولید خوراک آبزیان نیز دستگاه آسیاب بسیار ضروری است. به کمک دستگاه آسیاب اندازه ذرات تا حد مطلوبی کاهش می یابد و امکان میکس کردن مواد با یکدیگر فراهم می شود. از طرف دیگر دستگاه آسیاب رطوبت مواد خوراکی را تا حد نیاز گرفته شده و حتی می توان ترکیباتی نظیر انتی اکسیدان ها را نیز به آنها افزود. از جمله مزایای آسیاب کردم مواد غذایی موارد زیر است:

_ افزایش میزان هضم و جذب مواد خوراکی برای حیوان

_ ایجاد قابلیت مخلوط سازی مواد غذایی با یکدیگر

_ قابلیت پلت شدن مواد و یا میکس انها

_ افزایش دانسیته مواد و متراکم تر آنها

_ امکان حمل و نقل اسان تر

مخلوط سازی مواد

مخلوط سازی جیره دومین فرایند مهم در کارخانه خوراک دام می باشد. میکس مواد غذایی نیز بر اساس جیره نوشته شده صورت میگیرد. پس از مخلوط سازی، مواد به کاندیشینر منتقل شده و سپس پلت می شوند.

جمع بندی

فروش کارخانه تولید خوراک دام بستگی به میزان تجهیزات و امکانات آن دارد. به هر حال برای داشتن یک انتخاب درست می بایست با کارشناسانی که در این زمینه خبره اند مشورت نمایید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *