قیمت آسیاب میکسر 5 تنی

آسیاب میکسر وظیفه خردکردن مواد خوراکی که در دستگاه ریخته می شود را برعهده دارد. این دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع پرورش دام و طیور با بررسی قیمت آسیاب میکسر 5 تنی و تهیه آن در سدد استفاده از آن در فرایند آماده سازی خوراک دام و طیور خود دارد.

یکی از مراحل تولید خوراک، میکس مواد اولیه است. مواد خوراکی همانند ذرت، سبوس، جو و گندم در ابتدا خرد می شوند و سپس با میکسر مخلوط می شوند.

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

معرفی آسیاب دامداری

آسیاب دامداری وسیله ای برقی است که برای خرد و آسیاب کردن دانه های خوراکی همچون سویا، ذرت و سایر غلات برای خوراک دام استفاده می شود.

این آسیاب در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود.  مدل هایی500 کیلویی برای سالن های پرورش طیور همچون بلدرچین و مرغ استفاده می شود که این نوع در شرکت های مختلفی عرض می شود. می توان قیمت آسیاب میکسر 5 تنی را از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده جویا شد.

مدل های 500 کیلوئی می تواند در یک ساعت حدود یک تا یک و نیم تن از خوراک اولیه را آسیاب کند.  بنابراین دریک ساعت می تواند در حدود یک و نیم تن خوراک آسیاب شده را تولید کند.

در حقیقت هرچه ظرفیت آسیاب بالا برود، میزان خوراک آسیاب شده نیز بیشتر می شود. به طوری که با تهیه آسیاب میکسر 5 تنی می توان حجم خوراک بیشتری را تولید کرد.

قیمت آسیاب میکسر 5 تنی می تواند وابسته به ویژگی هایی همانند رنگ کوره ای صفحات آسیاب باشد. این عامل می تواند باعث افزایش طول عمر دستگاه در برابر رطوبت شود که بر میزان استحکام و مقاومت آن در برابر فشار نیز تاثیر می گذارد.

معرفی میکسر دامداری

میکسر موادغذایی را باهم مخلوط می کند. جهت تهیه کنسانتره از این دستگاه استفاده می شود. مواد خوراکی همانند سویا، تفاله چغندر و غلات را با میکسر باهم مخلوط می کنند تا کاملا یکدست شود. همان طور که گفته شد در دستگاه آسیاب میکسر با آسیاب کردن مواد خوراکی و میکس کردن آن مواد خوراکی کاملا یکدست می شوند.

میکسر از صفحات روغنی با قطر سه یا چهار میلی متر ساخته شده اند. به طور کلی این دستگاه در دو مدل افقی و عمودی طراحی و ساخته شده اند. با کمک صفحات مارپیچی دانه ها و غلات در استوانه میکسر باهم مخلوط می شوند.

جنس این صفحات از آهن است که در برار فشارهای 18 تنی نیز مستحکم هستند. قیمت آسیاب میکسر 5 تنی وابسته به عواملی است همچون اسکلت میکسرها است که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  • دستگاه میکسر با ارتفاع پنج متر با حجم یک تن
  • دستگاه میکسر با ارتفاع پنج و نیم متر و با حجم دو تن
  • دستگاه میکسر با ارتفاع شش و نیم متر و با حجم سه تن
  • پهنای لوله یک و نیم سانتی متر در تمامی میکسرها

در زمان استعلام قیمت آسیاب میکسر 5 تنی مطمئن شوید که فروشگاهی که از آن این دستگاه را تهیه می کنید، ضمانت تعویض موتور دارد.

در زمان سفارش می توانید سفارش رنگ کردن میکسر را بدهید تا از زنگ زدگی آن جلوگیری شود.

قیمت آسیاب میکسر ۵ تنی

با کمک این دستگاه می توان غلاتی همچون گندم و جو را آسیاب کرده و سپس باهم مخلوط کرد. میکسر یکی از بخش های بسیاری ضروری این دستگاه است که می توان از مدل  تنی آن استفاده نمود. البته قبل از خرید باید نوع مناسب دستگاه را باید متناسب با ظرفیت سالن انتخاب کرد تا خریدی مطلوب داشته باشید.

توجه داشته باشید که هر مدل از این دستگاه با هر ظرفیتی را خریداری کنید، می تواند به خوبی غلات را آسیاب و میکس کند.

آسیاب میکسر 5 تنی برای سالن های بزرگ استفاده می شود و می تواند خوراک مورد نیاز این گونه سالن ها را به راحتی تامین و تولید کند.  طبیعی است که هرچه ظرفیت دستگاه بالا برود قیمت آن نیز افزایش می یابد.

آسیاب میکسر دست دوم

بسیاری از دامداران اقدام به خرید و استفاده از آسیاب میکسر کرده اند. بسیاری از این افراد بعد از مدتی به دلایلی مختلفی مثل تغییر شکل مصرف، نیاز مالی دیگر نیازی به این دستگاه ندارند و اقدام به فروش آن می کنند.

زمانی که دامدارا اقدام به فروش این دستگاه به عنوان یک دستگاه دست دوم می کنند، قیمت آسیاب و میکسر خوراک دام کاهش پیدا می کند.

به همین جهت دامدارانی که به دنبال قیمت آسیاب میکسر 5 تنی مناسب تر هستند، می توانند این دستگاه را خریداری کنند. بنابراین هم شخص فروشنده می تواند دستگاه خود را بفروشد و هم خریدار می تواند دستگاه را با قیمت مناسبی تهیه کند.

دستگاه های دست دوم بسیاری در بازار دسته دوم به فروش می رسد. دستگاه هایی همچون پلت ساز دسته دوم، فن های دامداری را می توان با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

بسترهای زیادی دستگاه های دوم را خرید و فروش می کنند. به عنوان مثال سایت هایی هستند که می توان از آن ها این دستگاه ها را تهیه کرد. این سایت ها به صورت تخصصی اقدام به خرید و فروش دستگاه های دست دوم دامداری می کنند.

جمع بندی

شرکت ما توانایی عرضه تمام دستگاه های دامداری همچون آسیاب میکسر و لوازم دامداری را دارد و می تواند در مکانیزه نمودن دامداری شما خدمات گسترده ای را در سراسر کشور عرضه کند. قیمت آسیاب میکسر 5 تنی عرضه شده توسط ما بسیار مناسب است. همچنین با تماس های مداوم با خریداران محترم سعی در برطرف کردن مشکلات آن ها می کند و تمامی سوالات آن ها را پاسخ می دهد.

خشنودی و آسودگی خریداران از شعارهای شرکت ما است که باعث شده بتواند بهترین خدمات را در زمینه آسیاب، میکس، بالابر، حتی هیترهای دامداری به مشتری محترم ارائه دهد.  

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *