هزینه کارخانه خوراک دام و میزان درآمدزایی آن

هزینه کارخانه خوراک دام

خوراک دام و طیور می تواند همراه با آلودگی هایی باشد که باعث بروز امراض و بیماری ها شود. می توان برای بهتر کردن شرایط بهره برداری اقتصادی در دامداری ها و مرغداری ها از غذای مخلوط شده استفاده کرد. باید هزینه کارخانه خوراک دام را قبل از اقدامی محاسبه کنیم. غذا و جیره آماده شده باید شامل موادغذایی باشد که تمام مواد و انرژی مورد نیاز دام و طیور را تامین کند.
بنا به توصیه دامپزشک برای نسبت موادی که در هر جیره دام و طیور باید استفاده شود، می توان این مواد را باهم ترکیب و خوراکی مناسب را بدست آورد. با درنظر گرفتن این نیازها می توان هزینه کارخانه خوراک دام و طیور را برآورد کرد.

بررسی اقتصادی راه اندازی کارخانه خوراک دام

همیشه مهم ترین بخش یک پروژه صنعتی بررسی اقتصادی آن است.  برای آنکه به صورت مطلوبی بتوان این بررسی را انجام داد باید بازار هدف و همچنین قیمت فروش را به درستی بررسی کرد.

بازار هدف این محصول تولیدی، دامداری های سراسر کشور می باشند. از آنجایی که میزان دام روز به روز در حال افزایش است و هر ساله به میزان بیشتری خوراک برای دام  طیور مورد نیاز است. بنابراین با تامین هزینه کارخانه خوراک دام و راه اندازی و احداث آن جهت تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزی می تواند خوراکی با ارزش غذایی بالا تولید کرد.
این خوراک می تواند علاوه بر تامین غذای مورد نیاز دام، هم کشور را به خودکفایی می رساند. استفاده از مواد اولیه ارزان باعث می شود که قیمت تمام شده این خوراک کم شده که باعث می شود که قیمت فروش آن نیز پایین بیاید.

برای دریافت لیست قیمت شماره تماس خود را وارد نمایید

کنسانتره یا غذای متعادل

طبق مطالبی که گفته شد برای تامین خوراک دام نیاز به چند نوع علوف داریم و نمی توان با یک نوع علوفه تمام نیاز دام را برطرف کرد.  بنابراین با ترکیب مشخص شده ای از موادغذایی می توان کمبود دام را جبران کرد.
این مواد غذایی ابتدا آسیاب شده، سپس با هم مخلوط و فشرده می شود که خوراک جدیدی با نام کنستانتره تولید می شود.
با تامین هزینه های موردنیاز و تولید کنستانتره می توان حداقل نیاز دام را تامین کرد.  به عبارت دیگر کنستانتره غذای متعادلی است که مواد موردنیاز و حیاتی دام را دارد. مواد اولیه کنستانتره باید دارای کیفیت مرغوبی باشد تا ارزش غذایی مناسبی برای دام داشته باشد.

راه اندازی خط تولید خوراک طیور

هنگام تامین هزینه کارخانه خوراک دام باید به هزینه آسیاب دقت کرد.  چراکه آسیاب یکی از مهمترین بخش های خط تولید خوراک طیور است. آسیاب خوراک را خورد می کند و یکی از مراحل تولید دان محسوب می شود.
باتوجه به خوراک مورد نظر می توان مواد اولیه را از آسیاب های خاصی عبور داد. در ادامه این موارد خاص آمده است.

  1. مواد اولیه درشت و غلنبه باشند.
  2. میزان رطوبت آن ها در زمان هوادهی کاهش یابد.
  3. آنتی اکسیدان به خوراک اضافه شده باشد.

این عملیات باعث می شود که حمل و نقل مواد نیز راحتتر شود. ناگفته نماند که آسیاب کردن و الک کردن مواد خاص دیگری نیز دارد.
به عنوان مثال برای طیور از اندازه مناسب طیور استفاد می شود.  درحالی که برای خوراک ماهی باید اندازه هایی متفاوت با خوراک طیور داشته باشد، به طوری که نباید خیلی درشت یا خیلی ریز باشد.
آسیاب شدن خوراک باعث می شود که قابلیت هضم و خوش خوراکی آن توسط دام و طیور بیشتر می شود و همچنین باعث افزایش خاصیت آن نیز خواهد شد و قابلیت پلت شدن را پیدا می کند. علاوه بر آن تراکم و چگالی مواد غذایی نیز بالا می رود. در مجموع سه مدل آسیاب(کلیک  کنید)«فشاری»، «سایشی» و «برشی» وجود دارند که در زمان راه اندازی کارگاه تولید خوراک دام وطیور باید به آن توجه کرد.

ماشین آلات خط تولید

ماشین آلات تولید خوراک دام و طیور برای تولید خوراک یک سری فرآیند را طی می کنند. این فرآیند منجر به تولید خوراک دام و طیور با فرمول های متفاوت می شود.
از جمله تجهیزات خط تولید خوراک و دان دام، طیور و آبزیان که باید در زمان برآورد هزینه کارخانه خوراک دام به آن دقت کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بالابر قاشقی
  • تسمه نقاله
  • نقاله
  • فیدر
  • نقاله پلاستیکی
  • دستگاه تمیز‌کننده
  • دستگاه تقسیم کننده
  • آهنربا استوانه‌ای
  • فیلتر ضربه‌ای
  • کنترل الکتریکی

کارخانه های تولید بخش های دریافت مواد اولیه، آسیاب، تقسیم بندی و میکس، پلت کردن بسته بندی باشند.
در مجموع این بخش ها مشابه کارخانه های تولید خوراک هستند و تفاوت آن ها فقط در محصول نهایی آن ها است.

آیا راه اندازی خط تولید خوراک توجیه دارد؟

برای آنکه بتوان به ظرفیت تولید مورد انتظار رسید باید از توان سرمایه گذاری و تامین هزینه کارخانه خوراک دام که در ادامه آمده است، برخوردار بود.
برای طرح راه اندازی خط تولید به تناسب ظرفیت تولید، سرمایه لازم است. سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید می تواند باعث اشتغالزایی برای چندین نفر شود. اجرای طرح می تواند در زمینی با مساحت موردنیاز راه اندازی شود. همچنین از درصد بازگشت سرمایه خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

جمع بندی

با توجه به آنکه خوراک دام و طیور در سبد خرید پرورش دهندگان دام و طیور قرار دارد بنابراین با افزایش روزافزون نیاز به تولید خوراک است. با برآورد هزینه کارخانه خوراک دام و راه اندازی آن می توان در هزینه خوراک صرفه جویی کرد. برای مشاوره جهت راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور می توانید با کشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.


برای دریافت اطلاعات جدید راه اندازی کارخانه خوراک اینجا کلیک کنید.


اطلاعات تکمیلی دستگاه پرس پلت

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

158 دیدگاه برای “هزینه کارخانه خوراک دام و میزان درآمدزایی آن

    • admin گفته:

      سلام عباس عزیز
      هزینه احداث کارگاه یا کارخانه بستگی به تناژ ماشین آلات، تجهیزات موردنیاز و میزان تولید روزانه دارد. اینکه چه ظرفیت تولیدی مدنظر شماست تعیین کننده این موضوع می باشد. البته کیفیت و کارایی ماشین آلات خط تولید نیز بر قیمت تمام شده و نتیجه ی کار تاثیر خواهد داشت. توضیحات تکمیلی به ایمیل جنابعالی ارسال گردید.
      موفق باشید

      • قاسمی گفته:

        سلام هزینه احداث یک کارخانه خوراک دام و طیور چه میزان است؟ اگر اطلاعات دقیق از قیمت ها ان دارید لطفا برایم ایمیل کنید

      • جواد گفته:

        سلام وقتتون بخیر
        راه اندازی یک کارگاه کوچک خوراک دام و طیور چقد هزینه داره؟ قیمت دستگاه هارو میخواسم

  1. اریو گفته:

    درود بر شما،
    هزینه تقریبی خط تولید با ظرفیت پنجاه تن در روز چه مبلغی هست؟!
    البته خطی که قابلیت تولید همه انواع خوراک(دام، طیور و آبزیان) رو داشته باشه.

    • admin گفته:

      سلام اریو عزیز
      این خطوط در قالب خط تولید کارخانه ای قرار میگیرند مبلغ و کیفیت خوراک تولید شده توسط ماشین آلات خط تولید شامل گزینه های متعددی می شود و از پاسخ در این بخش فراتر می رود. چراکه نوع و کیفیت طراحی و ساخت ماشین آلات، ظرفیت تولید روزانه دستگاهها، برنامه کاری تولید روزانه انواع خوراک و … بر قیمت تمام شده خط تولید تاثیرگذارند. البته نوسانات قیمت مواد اولیه در ساخت ماشین آلات نیز در این امر بی تاثیر نیست. پیشنهاد می شود از مشاوره های تخصصی حضوری یا تلفنی کارشناسان مجرب شرکت آنلاین پلت استفاده کنید.
      موفق و پیروز باشید

      • رضائی نسب گفته:

        راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور باکسب درآمد ماهانه 60 تا 70 ملیون چقدر هزینه دارد. یعنی بطور معمول روزانه چه مقدار خوراک باید تولید کرد راهنمایی کنید ممنون میشم.

        • admin گفته:

          سلام جناب رضایی نسب عزیز
          کسب درآمدهای میلیونی در این شغل کاملا بدیهی و قابل دستیابی است به شرط آنکه کار تخصصی و اصولی پیش رود. هزینه احداث و راه اندازی کارخانه بسته به میزان سرمایه شما متفاوت خواهد بود. اگر تمایل دارید در این زمینه مشاوره تخصصی دریافت کنین بهتره با مشاورین شرکت گفتگو کرده و گزینه های پیشنهادی خود را به طور کامل مورد بررسی قرار بدین. با احداث خط تولیدهای تناژ پایین (1 و 2 و 3 تن در ساعت) هم میشود به درآمد مدنظر شما رسید.
          موفق باشید

          • عماد حیدری گفته:

            سلام
            برای راه اندازی یک واحد تولیدی نیاز به براورد هزینه ها دارم.اگه میتونین راهنمایی کنین ممنون میشم

      • علیرضا گفته:

        سلام وقت بخیر برای احداث یک کارگاه برای تولید تقریبا 10 تا 20 تن در ماه چه مقدار زمین و چه مقدار سرمایه لازم میشود ؟

  2. رامین گفته:

    سلام وقت بخیر
    با سرمایه 300 میلیون تومن میتونم یه کارگاه راه اندازی کنم؟
    متراژ سالن مورد نیاز و قیمت دستگاه هایی ک ب این سرمایه میخوره رو میشه برام واضح بیان کنید ممنون میشم

    • admin گفته:

      سلام رامین عزیز
      امکانش وجود داره اما باید با کارشناسان تیم فنی و مدیریت شرکت مشورت کنید تا بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید با سرمایه ای که در اختیار دارید بهترین نتیجه بگیرید. راههای مختلفی برای تولید خوراک پلت با کمترین هزینه و بیشترین سود وجود دارد که باید مورد بررسی و تحلیل تخصصی قرار بگیرد.
      موفق باشید

      • محمد گفته:

        سلام.ممنون میشم بابت راه اندازی یک واحدتولیدی روزانه حداقل ۳۰تن راهنماییم کنید ممنونم میشم

        • admin گفته:

          سلام محمد عزیز
          گزینه های متفاوتی پیش روی شماست. از این جهت که چه ماشین الاتی با چه تناژی در ساعت را انتخاب کنید. شاید سه دستگاه پلت 10 تنی در خط تولید شما گزینه ی مناسبی باشد. ما معمولا به مشتریان خود دستگاه های پلت قدرتمند دو موتوره پیشنهاد میکنیم. متاسفانه در بازار دستگاه های پلت ضعیفتر یک موتوره موجود است و افراد تازه کار به جهت پایینتر بودن قیمت جذب افراد سودجو می شوند و سرمایه خود را از دست می دهند. چراکه با وجود ماشین الات بی کیفیت، هرگز به نتیجه ی مدنظرشون نخواهند رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر ایمیل خود را چک بفرمایید
          موفق و موید باشید

  3. ایرج گفته:

    سلام وقتتون بخیر،میخواستم هزینه راه اندازی یه کارخانه تولید خوراک دامی با تولید متوسط روزانه واینکه میزان سوددهی تا چه اندازه میباشد،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • admin گفته:

      سلام ایرج خان عزیز
      وقت شما هم بخیر و خوشی
      هزینه ی خطوط تولید پلت به نسبت ماشین آلات و ظرفیتهای تولید آن متفاوت است. به طور مثال از خطوط تولید 1 تا 2 تن می توانید خوراک پلت 6 تا 12 تن در روز داشته باشید و آنها را به فروش برسانید و به سوددهی مطلوب خود برسید. البته این اعداد و ارقام تقریبی اند و در حوزه ی تخصصی کسب و کار نیاز به مشاوره تخصصی نیز می باشد. ورود به حوزه ی تولید خوراک پلت برای سرمایه گذاری و سود دهی کسب و کار موفق و خوبی تلقی میشود البته حتما باید همراه با برنامه و تخصص و مشورت با افراد مجرب به این حوزه ورود پیدا کرد.
      توضیحات تکمیلی به ایمیل شما ارسال گردید.
      موفق و موید باشید

  4. علی گفته:

    سلام خسته نباشید
    با 400 میلیون میشه کارگاه تولید خوراک دام راه انداخت و با این مبلغ پیشنهاد شما چیه برای تناژ و نوع دستگاه ها
    سالن برای کارگاه اماده دارم با 400 تومن میتونم دستگاه و مواد اولیه را تهیه کنم

    • admin گفته:

      سلام آقا علی عزیز
      شما میتونید با این مبلغ یک کارگاه خوراک دام ذاه اندازی کنید و از آن درآمدزایی داشته باشید. اگر گزینه ی سرمایه گذاری و برداشت سود از این حرفه دارید گزینه ی خوبی انتخاب کرده اید. با راه اندازی این کارگاه شما می تونید درآمد قابل ملاحظه ای داشته باشید و در دوره ی مشخصی سرمایه اولیه خود مجدد بدست بیارید. برای این کار ابتدا باید به مطمئن شوید که در منطقه ای که قصد انجام این کار دارید مجوزها تعلق میگیرد یا خیر. چون در غیراین صورت نمیتونید کسب و کار خودتون راه اندازی کنید. با این مبلغ سرمایه گذاری شما می توانید خط تولید 1 یا 2 تن راه اندازی کنید و 6 تا 12 تن روزانه پلت خوراک دام تولید کنید و به فروش برسانید. برای مواد اولیه هم می توانید مواد اولیه از دامداران تحویل بگیرید و خوراک پلت شده به آنها تحویل دهید و در هر کیلو خوراک پلت سود خود را محاسبه کنید. البته گزینه ی پلت کود نیز می تواند پیشنهاد خوبی برای کسب و کار شما باشد. بقیه توضیحات و مشاوره تخصصی به ایمیل شما ارسال خواهدشد.
      موفق و موید باشید

      • سامان گفته:

        سلام
        آیا آموزشی هست که بتوان از صفر تا صد رو عملی نشون بدن، فقط تئوری نباشه منظورم اینه که فقط توضیح دادن نباشه علاوه بر راهنمایی کار رو هم یاد گرفت؟؟؟
        لطفا قیمت دستگاهای لازم برای تولید 1،2و 3 تن در ساعت رو برام بفرستید ممنون،

  5. قاسم گفته:

    سلام با ۷۰۰ میلیون تومان میشه کارخانه تولید خورا ک دام درست کرد؟ ضمنا از نظر اقتصادی قابل رقابت هست یا خیر

    • admin گفته:

      سلام قاسم عزیز
      بله. البته نیاز به گفتگو کارشناسی هست. اینکه چه میزان ظرفیت تولید مدنظر شماست و فضای کاری شما به چه صورت است و … همگی نیازمند گفتگو تخصصی با افراد باتجربه است. از نظر افتصادی نیز قابل رقابت هست و اگر با فکر و برنامه ریزی دقیق انجام شود سود خوبی نصیبتان خواهد شد
      موفق و پیروز باشید

      • قاسم گفته:

        سلام مجدد من هیچگونه اشنایی با این شغل نداشته و اینکه از کجا باید شروع کنم رو هم نمیدونم ممنون میشم راهنمایی کنید

        • admin گفته:

          سلام قاسم عزیز
          اگر هیچ گونه آشنایی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می کنیم وارد این کار نشوید. چراکه احتمال شکست خوردن در این کار برای افراد تازه کار بالاست و ریسک ورشکستکی را به همراه دارد. برای افراد تازه کار حتما حتما 6 ماه تحقیقات الزامیست. وجود همکار یا شریکی که با این حوزه اشناست و در این زمینه کار کرده اند و دارای تجربه می باشد به شما کمک فراوانی خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
          موفق باشید

          • قاسم گفته:

            سلام طبعا بدون تحقیق و یا آموزش ( حتی الامکان جزوات آموزشی)شروع نمیکنم ولی نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم برای این منظور مزاحم شدم.

          • admin گفته:

            سلام قاسم عزیز
            قطعا همینطوره. مشاورین شرکت طی 48 ساعت آینده با شماره ای که در ایمیل ارسال کردین تماس می گیرند و راهنمایی های لازم دریافت خواهید کرد
            موفق باشید

  6. همایون میش مست گفته:

    سلام.من سرمایه غیر نقد دارم ک ارزش خالص ۷۰۰میلیونی دارد.با توجه به اینکه در شهر سرخس شمال شرقی ترین نقطه ایران قرار دارم و اکثر مردم دامدار و کشاورز هستند وموجود بودن زمین لازم جهت احداث کارگاه تولید خوراک دام و طیور بصورت خصوصی و یا در منطقه ویژه اقتصادی سرخس برایم میسر میباشد، پیشنهاد تناژ و احداث کارگاه را برایم بفرستید.ممنون

    • admin گفته:

      سلام همایون عزیز
      حتما قبل از هر اقدامی پیگیر اخذ مجوزهای موردنیاز باشید. از اینکه آیا اداره جهاد در منطقه ی موردنظر شما مجور صادر می کند یا خیر مطمئن شوید.
      ایمیل خود را چک بفرمایید
      موفق باشید

  7. صابر گفته:

    من هیچ تخصصی در این زمینه ندارم و سرمایه ی حدودا ۳۰۰ میلیون دارم شغلم بازیافت سبد هست و میخوام در کنار این شغل این کار رو هم راه اندازی کنم نیاز به آموزش و راهنمایی دارم . آیا کسی هست که آموزش بده؟

    • admin گفته:

      سلام صابر عزیز
      آموزش و پشتیبانی فنی و تئوریک تخصص ماست. برای این منظور بهتر است با کارشناسان فنی شرکت آنلاین پلت مشورت کنید و اطلاعات لازم کسب نمایید. ما میتوانیم شما را در بخشهای مختلف از جمله اخذ مجوزها، شرایط احداث کارخانه، جیره نویسی، خرید ماشین آلات با عملکرد بالا و با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش و … یاری کنیم
      موفق و پاینده باشید

  8. محمدرضا گفته:

    باسلام خدمت شما من سرمایه ۴۰۰میلیون دارم که میخوام بهم درتولیدخوراک دام مشاوره بدین البته مکانش هم ندارم آیابااین مقدارسرمایه میشه شروع کرد

    • admin گفته:

      سلام محمدرضا عزیز
      بله با این سرمایه نیز میشود خط تولید راه اندازی کرد و دارای مشخصاتی است که می بایستی از مشاوره تخصصی کارشناسان شرکت استفاده نمایید. ایمیلی برای جنابعالی ارسال گردید.
      موفق و پیروز باشید

  9. امین جمشیدی گفته:

    سلام
    بنده یک کارخانه دارم و قبلا در کار فولاد بودم ولی متاسفانه بنا به دلایلی تعطیل شد
    در حال حاضر حدود ۴۰۰۰ متر سالن ، باسکول و تاسیسات کامل دارم از نظر مجوز هم مشکل زیادی ندارم و امکان گرفتن هست وسعت کل کارخانه حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع هست دارای حدود ۷۰۰متر رفاهی و اداری و یک سیلوی زمینی ذرت علوفه ای به میزان ۱۵ هزار تن تنها مشکل نقدینگی و دستگاه هست که نمیدانم چقدر نیاره که بدانم آیا خودم میتوانم انجام دهم یا خیر اگر راهنمایی کنید ممنونم

    • admin گفته:

      سلام جناب جمشیدی عزیز
      داشتن فضای مناسب جهت احداث کارخانه یک امتیاز به حساب میاد و به نظر میاد جنابعالی از این لحاظ مشکلی نداشته باشید. میزان نقدینگی و خریداری ماشین آلات بستگی به هدف و ظرفیت تولید مدنظر شما داره. ورود به مباحث بخشهای مختلف احداث کارخانه فراتر از این چارچوب است. پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران مجموعه ارتباط بگیرید. ایمیلی خدمتتون ارسال گردید.
      موفق و پیروز باشید

  10. Sohrab گفته:

    با سلام لطفا جهت گرفتن مجوزهای لارم و اورده اولیه جهت احداث کارخاته خوراک دام و طیور راهنمایی کنید با تشکر صحرانورد

    • admin گفته:

      سلام جناب صحرانورد عزیز
      شما باید مجوزها از اداره جهاد پیگیری کنید که آیا به منطقه ای که قصد احداث کارخانه دارید مجوز می دهند یا خیر و سپس روند اداری آن را طی کنید. برای احداث کارخانه به غیر از مجوزها نیازمند فضای مناسب جهت احداث کارخانه، خرید ماشین الات، مواد اولیه و نیروی متخصص و اپراتور دستگاه می باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ایمیلی خدمتتون ارسال شد

  11. رضا گفته:

    سلام.وقت بخیر ادمین عزیز.میخواستم بپرسم خط تولید ۱تن درساعت چقدر هزینه برمیداره احداثش.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin گفته:

      سلام رضا عزیز وقت بخیر
      شما در خرید ماشین الات خط تولید دستتون بازه و میتونید ماشین الات از شرکتهای مختلف با کیفیت های متفاوت تهیه کنید اما توصیه ما به شما خرید ماشین الات با کیفیت مناسب و عملکرد بالا است. در صورت خرید دستگاه های با کارایی پایین نه تنها نمی توان سودآوری داشت بلکه ناچارا باید درگیر مشکلات و هزینه های جانبی آن بود. ماشین الاتی که ما در این زمینه خدمت مشتریان ارائه می کنیم همراه با ضمانت نامه و گارانتی محصول می باشد. به دلیل نوسانات قیمتی از اعلام قیمت در این بخش معذوریم. ایمیلتون چک بفرمایید
      موفق باشید

      • حسین گفته:

        سلام میشه یه تخمین قیمتی بدین ببینیم چقدر برای راه اندازیش سرمایه لازمه فقط یه قیمته اولیس دیگه

        • admin گفته:

          سلام حسین عزیز
          پلن های مختلفی برای راه اندازی خط تولید پلت وجود دارد که هر کدام سوداوری خاص خود را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتره از کارشناسان ما مشاوره تخصصی بگیرید. با دریافت مشاوره تخصصی میتوانید بهترین گزینه را جهت راه اندازی خط تولید پلت کارگاهی یا کارخانه ای انتخاب کنید. تخمین قیمت بر اساس تناژ خط تولید، کیفیت و عملکرد ماشین الات، قیمت روز مواد اولیه و بسیاری از موارد دیگر محاسبه می شود
          موفق باشید

      • مهدی گفته:

        با سلام
        خاستم بدونم الان ک علوفه و یونجه کیلو هفت هزاره بنسبت همین قیمت خوراک دام پای سرمایه گزار کیلو چند در میاد و مواد اولیه علوفه دام چیه، ممنون

        • admin گفته:

          سلام مهدی عزیز
          همونطور که میدانید قیمت روز مواد اولیه خوراک دام در بازار دارای نوسان است اما اگر منظورتان میزان سوداوری فراوری و تولید خوراک دام نسبت به مواد اولیه است باید خدمتتان عرض کنیم که اگر کار به صورت اصولی و تخصصی انجام شود دارای سوددهی بالا و قابل قبولی است و از این جهت جای نگرانی وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر از کارشناسان ما نوبت مشاوره دریافت کنید
          موفق باشید

      • محمدرضا گفته:

        سلام وقتتون بخیر
        من میخوام با ۱۵۰میلیون یه تولیدی کوچیک راه بندازم ولی نمیدونم با این مبلغ میشه یا نه!
        از کجا میتونم استارت این کار رو و بزنم و قدم اول چی هست؟
        ممنون میشم توضیح بدین

    • admin گفته:

      سلام علی عزیز
      به دلیل نوسانات قیمتی از اعلام قیمت ماشین آلات در وب سایت معذوریم. پیشنهاد میکنیم به طور مستقیم با کارشناسان ما تماس گرفته و دقیقترین اطلاعات دریافت کنید.
      پاینده باشید

  12. حمید گفته:

    سلام. ممنون از مطالب مفید شما. چه مقدار سرمایه جهت راه اندازی کارگاه خوراک دام و طیور مورد نیاز است؟ البته استفاده از ماشین آلات با کیفیت مناسب مد نظر است. متشکرم

    • admin گفته:

      سلام حمید عزیز
      سرمایه موردنیاز بستگی به حجم واحد تولیدی یا کارخانه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  13. محمدامین گفته:

    سلام
    با سرمایه ۳۰۰ملیون خط تولید امیدوارم کننده ایی میتوان انتظار داشت؟*

    • admin گفته:

      سلام محمدامین عزیز
      بله البته نیاز به مشاوره تخصصی در این زمیته دارید تا انتخاب اقتصادی تری داشته باشید

  14. سجاد گفته:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم با ۲میلیارد سرمایه و یک هکتار زمین جهت ساخت میشه یه کارخونه قابل قبول ساخت یا با این مقدار سرمایه ریسکه..خواهش مندم براورد تقریبی درباره هزینه ماشین الات مرغوب وهزینه ساخت کارخونه برحسب متر را بگید..خیلی ممنون دارتون میشم…?

    • admin گفته:

      سلام سجاد عزیز
      بله با این مقدار سرمایه و انتخاب درست شما برای خرید ماشین الات و بکارگیری نیروی متخصص میتوانید یک کارخانه با سودآوری مناسب احداث کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در صورت تمایل با کارشناسان مجموعه انلاین پلت در ارتباط باشید.
      موفق باشید

  15. محجوب گفته:

    سلام
    چرا تحریم ها به این شدت روی خوراک دام و طیور تاثیر داره؟
    آیا تولید در داخل کشور به حد کافی نیست یا کیفیت خوراک ایرانی با وارداتی قایل مقایسه نیست؟
    یا آیا تولید خوراک نیاز به مواد اولیه وارداتی دارد؟؟؟

    • admin گفته:

      سلام جناب محجوب عزیز
      تحریم ها و اقتصاد جز مباحث کلان کشوری هستند و صحبت پیرامون آن در این مجال نمیگنجد. محصول داخلی اگر با ماشین الات با عملکرد بالا تولید شود خوراک باکیفیت و مرغوبی را می توان خروجی گرفت. در مورد مواد اولیه باید خدمتتون عرض کنم که در هر برهه و زمان این موضوع میتواند متغیر باشد. اما اگر قصد فعالیت جدی در حوزه تولید خوراک دام و طیور دارید کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی می باشند.
      موید باشید

  16. حسین گفته:

    درود جناب مهندس
    جدای از مباحث تولید و سرمایه و نوع ماشین آلات آیا تولید همچین محصولی در شهری مثل یزد امری مقرون بصرفه هست؟
    بهر حال این استان تقریبا صنعتی هس,با توجه به حوزه فعالیتی و آگاهی شما از شرایط استانها ایا پیشنهاد تولید به علاقمندان این شهر از نظر شما و کارشنان این مجموعه توصیه میشه؟

    • admin گفته:

      سلام حسین عزیز
      برای شروع هر فعالیتی نیازه تا رقبا خود را رصد کنید اما این موضوع تنها دلیل برای شروع یا عدم شروع یک فعالیت نیست. چنانچه شما دوست عزیز آشنایی و تجربه قابل قبولی در این زمینه داشته باشید و از طرفی با برنامه ریزی و هدف بلندمدت کار به پیش ببرید و توانایی داشته باشید که تیم فروش قدرتمند و حرفه ای را نیز تشکیل دهید قادر خواهید بود سودآوری خود را کسب کنید. این امر نیاز به بررسی مکان و استان موردنظر جهت احداث کارگاه یا کارخانه دارد اما با بالا بردن دید عملیاتی باید از مرزهای استان فراتر بیندیشید و به غیر از استان خود امکان تامین خوراک دام و طیور سایر استانها در برنامه کاری خود بگنجانید. همه اینها نیازمند صرف وقت و هزینه و برنامه است. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه می باشند.
      موفق و موید باشید

  17. اعظم گفته:

    باسلام و خسته نباشید
    می خواستم بپرسم با سرمایه ی ۳۰۰ میلیون تومن می تونم یه کارگاه تولید خوراک دام و طیور راه بندازم و اینکه بنده مکانی هم از خودم ندارم.و مدارکی که برای اخذ مجوز نیازه چیه؟؟ممنون می شم راهنماییم کنید.

    • admin گفته:

      سلام دوست عزیز
      بله به صورت کارگاهی و با ظرفیتی پایینتر میتونید واحد تولیدی احداث کنید اما همه اینها بستگی به مکان موردنظر شما دارد که آیا به برق سه فاز دسترسی دارید یا خیر. آیا به منطقه موردنظر شما مجوز داده می شود یا خیر و مسائلی از این دست. به شما دوست عزیز پیشنهاد میکنیم حتما حتما با آشنایی و اطلاعات کامل وارد این فعالیت شوید. اگر تجربه کار در این زمینه را نداشته باشید ممکنه متحمل ضرر شوید اما اگر باتجربه و برنامه ریزی پیش بروید قطعا سوددهی بالا را تجربه خواهید کرد.
      موفق باشید

  18. امیر گفته:

    سلام وقت بخیر، من در این زمینه کارکرد نداشتم، ول بدون شهر و اطرف ما دام و طیور زیاد هست، چطور میتونم توی تولید و احداث کارخانه وارد بشم و اقدام کنم، چه مقدار هزینه داره و برگشت سرمایه به چه صورت هست

    • admin گفته:

      سلام جناب امیر عزیز
      سرمایه موردنیاز بستگی به ظرفیت تولید دارد اگر تناژ پایینتری انتخاب کنید طبیعتا نیاز به سرمایه ی پایینتری دارد برای ورود به این شغل گرفتن مجوز فعالیت ضروری است و بدون آن امکان احداث کارگاه و کارخانه را ندارید. برای راهنمایی های بیشتر ایمیل خود را چک بفرمایید
      موفق باشید

    • admin گفته:

      سلام امیر عزیز بهتره ایمیل خودتونو چک کنید تا مشاوره تخصصی کامل در این زمینه دریافت کنید. ضمنا بخشی از سوال شما متوجه نشدیم. اگر کار را به درستی و با برنامه ریزی انجام دهید در مدت زمان کوتاهی شاهد بازگشت سرمایه خواهید بود.
      پاینده باشید

    • admin گفته:

      سلام سعید عزیز
      قیمت روز ماشین آلات توسط کارشناسان شرکت خدمتتون اعلام می شود تا به تناسب نوع نیاز شما به بهترین گزینه از لحاظ بازدهی و سودآوری برسید. جهت اطلاع جنابعالی به طور مثال تولید خوراک دام با خوراک طیور دارای تفاوت هایی است که تنها از طریق مشاوره تخصصی به نکات آن پی خواهید برد. اینکه قصد دارید ظرفیت تولید ماشین الات را با تناژ پایین یا بالا انتخاب کنید نیز از جمله این موارد است. جهت راهنمایی های بیشتر ایمیلی برای جنابعالی ارسال گردید.
      موفق و پایدار باشید

  19. احمد گفته:

    سلام و وقت بخیر،برای راه اندازی خط تولید خوراک دام نیاز به چه دستگاههایی و چقدر سرمایه هست؟

    • admin گفته:

      سلام احمد عزیز
      سوال جنابعالی کلی بوده و ظرفیت تولید خود را تعیین نکرده اید. ماشین الات تولید خوراک پلت این شرکت از 1 تن تا 30 تن در ساعت خوراک پلت ظرفیت تولید دارند که بسته به انتخاب مشتریان عزیز طراحی، تولید و شخصی سازی می شود.
      موفق باشید

  20. کریم بگیان گفته:

    باسلام قصداحداث کارخانه کنسانتره درشهرستان نورابادلرستان رادارم سرمایه ای درحدود۳میلیاردتومان ایامیتونم بااین سرمایه این کارخانه رااحداث کردممنونم اگه راهنمایی های لازم رابفرمایید

    • admin گفته:

      سلام جناب کریم بگیان عزیز
      بله دوست عزیز امکان راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور با سرمایه ای که در اختیار دارید وجود دارد. قبل از خرید ماشین الات پیگیر اخذ مجوزهای لازم باشید. چراکه ممکن است به تناسب شرایط جغرافیایی مجوزی صادر نشود و امکان فعالیت در محل موردنظر را نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد خط تولید متناسب با سرمایه جنابعالی و میزان سودآوری آن ایمیلی برایتان ارسال گردید
      موفق و موید باشید

  21. رستم گفته:

    سلام بر پلت آنلاینی های عزیز خسته نباشید اگه امکان داره برآورد قیمت خط تولید غذای دام و طیور و همچنین آرد گندم با خط تولید روزانه یک تا دو تن برام بفرستید ، قبلاً از لطف و محبت شما سپاسگزارم

    • admin گفته:

      سلام رستم عزیز
      وقت بخیر
      دوست عزیز اعلام قیمت تنها پس از نیازسنجی و مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت امکانپذیر است. میزان بازدهی و خروجی خط تولید یک تن و دو تن برای خوراک دام و طیور متفاوت است. همه این موارد باید ابتدا ارزیابی شده و سپس مشخصات فنی، عملکرد دستگاه ها و قیمت ماشین الات مشخص می گردد. برای دریافت راهنمایی های کامل ایمیلتون چک بفرمایید
      ممنون از همراهی شما

  22. امین گفته:

    سلام .هزینه ساخت یک کارخانه خوراک ماهی مجهز که جواب یک استان را بدهد چقد میشه . البته در خصوص اینکه چقدر تولید با چه هزینه ای ساخت میشه را توضیح بدین . ممنون

  23. محمد گفته:

    سلام
    لطفا جهت گرفتن مجوزهای لازم و اورده اولیه جهت احداث کارخانه خوراک دام و طیور راهنمایی کنید اگر امکان دارد برآورد قیمت خط تولید غذای دام و طیور و همچنین آرد گندم با خط تولید روزانه یک تا دو تن برایم بفرستید.ممنون.

    • admin گفته:

      سلام محمد عزیز
      جهت دریافت اطلاعات موردنیاز خود ایمیلتان را چک نمایید. برای احداث کارخانه می بایستی حتما مجوز از جهاد و دامپزشکی اخذ نمایید
      پاینده باشید

  24. زهرا گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    اطلاعات بیشتر در مورد شرایط راه اندازی یه کارگاه کوچیک با حداقل ظرفیت ممکن اطلاعات میخاستم و شرایط محل احداث کارگاه
    راه ارتباطی با کارشناس هم بفرمایید

    • admin گفته:

      سلام زهرا عزیز
      وقت بخیر
      حداقل ظرفیت تولید ماشین الات 1 تن در ساعت می باشد. شرایط محل احداث را باید از ادارات مربوطه استعلام نمایید. این احتمال وجود دارد که برای شهر محل سکونت شما مجوزی احداث کارگاه یا کارخانه خوراک دام و طیور صادر نشود. برای اطلاعات بیشتر ایمیل خود را چک نمایید. شما می توانید با شماره 09129630881 نیز تماس بگیرید
      پیروز باشید

  25. صالح گفته:

    لطفا میزان هزینه برای ایجاد کارخانه کوچک تولیدخوراک دام و طیور رو برام ارسال فرمایید . ممنون

  26. علی گفته:

    سلام وقت شما بخیر ، با سرمایه 300 میلیون تومان ، آیا می شود کارخانه خوراک دام با ظرفیت 10 تن در روز احداث نمود؟ صرف نظر از مجوز ها

    • admin گفته:

      سلام علی عزیز
      با این مقدار سرمایه می توانید پلت تک خریداری کنید و در صورتی که دستگاه اسیاب میکسر را داشته باشید تولید خوراک پلت امکان پذیر است. البته همه این موارد مستلزم مشاوره تخصصی و گفتگو مفصل در این باره است که در این متن کوتاه نمی گنجد. گزینه ی انتخابی شما برای خرید دستگاه پرس پلت ظرفیت تهایت 1 تن در ساعت می باشد. البته مجوزها مرحله ابتدایی کار هستند اگر از این بابت مشکلی نمی بینید و در این باره تحقیقات لازم انجام دادید و اخذ مجوز امکانپذیر است به فکر خرید ماشین الات باشید
      موفق و موید باشید

  27. امیر گفته:

    سلام .هزینه دستگاه تولید پلت مثلا با ظرفیت 7 تن در ساعت چقدر است.گردش مالی تقریبا برای این کار چقدر است.بنده یک دستگاه تولید پلت کامل کامل میخواهم.اگر زود جواب بدهید ممنون میشم. شماره موبایل ارسال شد.اگر با پیامک بتوانید قیمت تقریبی بفرمایی ممنون میشم

    • admin گفته:

      سلام امیر عزیز
      هزینه تقریبی خط پلت یا فقط دستگاه پلت؟ در هر دو صورت بهتره اطلاعات کامل در تماس تلفنی که خدمتتون گرفته می شود از کارشناسان ما بپرسید. گردش مالی تقریبا 50درصد هزینه ای است که برای خرید ماشین الات صرف میکنید. به طور مثال اگر 500 میلیون ماشین الات خریداری کردید باید حداقل 200 میلیون سرمایه در گردش داشته باشید تا بتوانید به راحتی خوراک پلت را تولید کنید. بخشی از سرمایه در گردش صرف خرید مواد اولیه می شود. ضمنا شماره تماس شما در صف متقاضیان دریافت مشاوره تخصصی رایگان قرار گرفته است و نهایتا تا 48 ساعت اینده از شرکت با جنابعالی تماس گرفته می شود.
      موفق و پایدار باشید.

  28. پویا گفته:

    سلام من 1و نیم میلیارد دارم و هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید و بازدهی این کا رو می خوام بدونم

    • admin گفته:

      سلام پویا عزیز
      میزان سوددهی کار قطعا رضایت بخش است و درامد خوبی از آن حاصل می شود. جنابعالی نیاز به مشاوره کامل و تخصصی دارید. ایمیل خود را چک بفرمایید
      موفق باشید

      • نیما گفته:

        سلام خسته نباشید..من مکان انجام کارو دارم.فقط میخواستم بدونم هزینه خرید دستگاه و مواد اولیه برای سود ماهانه ۱۰ تا ۱۵ تومن چقدر میشه با تشکر

        • admin گفته:

          سلام نیما عزیز
          ابتدا باید بررسی کنید که به مکانی در اختیار دارید مجوزهای لازم داده می شود یا خیر. خرید ماشین الات و دستگاه های خط تولید تناژ پایین پاسخگوی کار شماست البته به شرطی که عملکرد و خروجی دستگاه های اسیاب میکسر و پلت ساز تضمین شده باشد و دستگاه های بی کیفیت خریداری نکنید. شما باید به طور تقریبی نیمی از سرمایه خود را برای خرید دان و مواد اولیه اختصاص دهید. پیگیر مجوزهای خود از اداره دامپزشکی و جهاد باشید

  29. آزاد محمدی انایی گفته:

    باسلام
    بازارفروش کنسانتره دامی پلت ومش را به خوبی دراختیارداریم
    فقط راهنمایی بفرمایید هزینه خرید ونصب دستگاه تولید خوراک دام باظرفیت تولید 50تن روزانه بدن زمین وتاسیسات چند می شود
    ممنون

    • admin گفته:

      سلام جناب محمدی عزیز
      بسیار عالیست اما به غیر از این موضوع مسائل مختلفی در این زمینه مطرح است که باید تک به تک بررسی شود. اگر مجوزهای لازم را نیز در اختیار دارید قدم بعدی تدوین طرح توجیهی از جمله طراحی استراکچر، میزان تناژ در ساعت، طرح توسعه، مساحت زمین و طراحی سایت، تشکیل و آموزش نیروی انسانی و… می باشد. به تناسب هریک از موضوعات مذکور برآورد هزینه متفاوت خواهد بود که طی دریافت مشاوره تخصصی مشخص می گردد. ایمیلی برای جنابعالی ارسال شد
      موفق باشید

    • admin گفته:

      سلام جناب ابراهیمی عزیز
      استعلام قیمت طی تدقیق پروژه مدنظر شما و توسط مشاورین شرکت اعلام خواهد شد تا از هرگونه کلی گویی و ابهام جلوگیری شود
      ایمیلتان را چک بفرمایید
      موفق باشید

  30. ایرج ابراهیمی گفته:

    من در استان کرمان شهرستان ارزوئیه زندگی می کنم اینجا همه دامدارن ولی کارگاه تولید خوراک دام وجود ندارد منطقه کشاورزی ودامداری هست ایا می توانم مجوزهای لازم را بگیرم وهزینه خط تولید یک تن در ساعت چقدر است لطفا راهنمایی کنید

    • admin گفته:

      سلام جناب ابراهیمی عزیز
      برای احداث کارخانه تولید خوراک پلت می بایستی اطلاعات جامع تر و وسیعتری انجام شود تا میزان تقاضا بازار، رقبا، ظرفیت تولید، تخصیص مجوز و سایر عوامل دیگر به طور دقیق ارزیابی شوند. مجوزهای جهاد و دامپزشکی را از ادارات مذکور پیگیر باشید و از شرایط و ضوابط قانون انتخاب زمین و میزان تولید اطلاع یابید. اما در مورد هزینه خط تولید خوراک دام و طیور باید به غیر از ماشین الات، هزینه مواد اولیه و پرسنل و ساختمان را نیز در نظر داشته باشید که این برای خط تولید 1 تن می توان با کمتر از 1 میلیارد این کار را به نتیجه رساند البته این براورد هزینه دقیق نمی باشد و قطعا نیازمند بررسی های بیشتر و مشاوره تخصصی تر است. اگر با افرادی مواجه شدید که هزینه های به نسبت پایینتری را برای اجرای این پروژه به شما پیشنهاد دادند می توانید به کیفیت کار شک کنید
      پیروز باشید

  31. مهدی گفته:

    سلام ،برای تاسیس یک کارگاه تولید خوراک دام سبک و سنگین با مبلغ سرمایه اولیه ۴۰۰ تومن نیاز به راهنمایی دارم.
    باتشکر فراوان

    • admin گفته:

      سلام مهدی عزیز
      حداقل سرمایه برای راه اندازی خط تولید پلت 200 میلیون است که با این سرمایه می توانید خط تولید پلت یک تن در ساعت راه اندازی کنید. اما اگر کمتر از این قیمت را نیز در بازار مشاهده کردید مطمئنا ماشین الات موردنظر با عملکرد ضعیف و یا دارای نقص فنی می باشند که متاسفانه برخی افراد سودجویا از نااگاهی افراد سوء استفاده کرده و انها را به فروش می رسانند. به غیر از خرید ماشین الات میبایستی هزینه ای را نیز برای بخش ساختمانی، اداری و پرسنل و بخشی دیگر را برای سرمایه در گردش در نظر بگیرید. به طور کلی سرمایه شما شامل سه بخش زیر می شود:
      30 درصد ساختمان و اداری و پرسنل
      30 درصد ماشین الات
      40 درصد سرمایه در گردش

      موفق باشید

  32. جابر گفته:

    سلام
    با یک میلیارد میشه کارگاه تولید خوراک دامی راه اندازی کرد وظایعات سیب دراین زمینه میشه تبدیل کردبه خوراک دامی

    • admin گفته:

      سلام جابر عزیز
      امکان احداث کارخانه با این مقدار سرمایه امکان پذیر هست در صورتی که طرح به طور دقیق بررسی و بخشهای مختلف آن مشخص شود تا بتوانید به میزان سوددهی حداکثری دست پیدا کنید اما ورود به این حوزه بدون طرح و برنامه یعنی به هدر رفتن سرمایه.
      پیروز باشید

  33. محمد فرامرزی گفته:

    با سلام برای خط تولیدی با سود حدود ۴۰ میلیون سود در ماه چقدر هزینه اولیه لازم میباشد بدون در نظر گرفتن محل یا زمین ان.و ظرفیت تولید حدودا چقدر باید باشد .با ۶۰۰ میلیون سرمایه گذاری تقریبا چقدر سود میتونم کسب کنم

    • admin گفته:

      سلام جناب فرامرزی عزیز
      مواردی که فرمودین نیازمند گفتگو تخصصی با مشاوران شرکت است. اگر قصد جدی برای راه اندازی کارخانه دارید ما میتوانیم گزینه های پرسود و با بازدهی بالا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین بهره وری را داشته باشید
      ایمیلی برای جنابعالی ارسال شد
      موفق باشید

    • admin گفته:

      سلام جناب شریف نژاد عزیز
      کارشناسان شرکت با شما تماس میگیرند و اطلاعات لازم در اختیارتان قرار خواهد گرفت
      موفق باشید

  34. معصومی گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    لطفا هزینه راه اندازی یه کارگاه کوچک رو برام با وسایل موردنیاز بفرستید ممنون

  35. 09360968956 گفته:

    مگه برق 3فاز می خواد؟ ما می خواهیم یک کارگاه کوچک احداث کنیم که روزانه یک تن تولید داشته باشیم با دویست میلیون سرمایه و مکان را هم داریم

  36. منصوری گفته:

    سلام وقت بخیر
    اگر امکان دارد ظرفیت های تولید مختلف(تناژ در روز یا …) ، میزان متراژ زمین مورد نیاز اعم از زمین و زیر بنا برای هر کدام ، هزینه خرید و نصب دیتگاه و تجهیزات را ارسال بفرمایید .

    • admin گفته:

      سلام جناب منصوری عزیز
      همه این موارد به تناژ مدنظر شما بستگی دارد در صورت تمایل می توانیم طرح توجیهی پروژه شما را نیز تهیه و در اختیارتان قرار دهیم. ایمیلی برای شما ارسال شد
      موفق و پیروز باشید

  37. علی گفته:

    سلام در قزوین حدود یک هکتار زمین دارم .اطلاعاتم صفر.در حدد یک میلیارد می توانم تهیه کنم .محبت کنید 1- تناز پیشنهادی 2-انرزی مورد نیاز یا هر نوع اطلاعاتی که بتواند در تصمیم گیری کمک کند. ممنون ایام بکام

    • admin گفته:

      سلام علی عزیز وقت بخیر
      برای راه اندازی خط تولید با این میزان سرمایه نیاز به مشاوره جامع هست. گزینه های پیشنهادی بر حسب تناژ و شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود. توصیه ای که به شما می کنیم این است که در روند تحقیق قیمت ماشین الات در بازار معیار خود را بر گرانی یا ارزانی ماشین الات نگذارید و قبل از هر چیزی کیفیت و مشخصات فنی دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار دهید. برای ورود به این حوزه بهتر است تجربه کار در این زمینه را داشته باشید تا به موفقیت دست یابید اگر تجربه کاری ندارید باید در کنار یک فرد با تجربه کار خود را شروع کنید چراکه این حوزه نیازمند اطلاعات تجربه در زمینه های مختلف است و این موضوع امری انکار ناپذیر است. ضمنا پیگیر مجوزهای موردنیاز هم باشید بدون مجوز نمی توان فعالیت را شروع کرد. برای دریافت مشاوره تخصصی ایمیل خود را چک بفرمایید
      موفق و موید باشید

  38. بهزاد گفته:

    سلام لطفا اطلاعات تولیدی و دستگاه هایی که میشه با یک میلیارد برای کارگاه تولید خوراک میشه تهیه کرد برام بفرستین . مرسی

  39. حسن خشاوه گفته:

    سلام من تازه جواز تاسیس گرفتم میخوام ازمنابع طبیعی زمین بگیرم سرمایه هم درحد 500 دارم چه کاری میتونم راه اندازی کنم؟؟!

    • admin گفته:

      سلام جناب خشاوه عزیز
      خطوط تولید تناژ پایین 1 و 2 تن را می توانید راه اندازی کنید. ابتدا مجوزهای خود را اخذ نمایید و سپس اقدام به خرید ماشین الات کنید.
      برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی ایمیل خود را چک کنید
      موفق باشید

  40. داود گفته:

    سلام و درود بر شما… لطفا هزینه ی احداث خط تولید را با ظرفیتهای متفاوت اعلام کنید با سپاس فراوان از شما.

  41. غلامرضا گفته:

    سلام وخداقوت خدمت پلت آنلاین های عزیزم اطلاعاتی درمورد راه اندازی خط تولید خوراک دام میخاستم ،با تشکر از مشاوره وراهنماییاتون?

  42. علی حاتمی گفته:

    وقت به خیر .آیا با سرمایه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون میشه کار تولید خوراک طیور را راه اندازی نمود؟از مقدار کم میخواهم شروع کنم و بمرور زمان از درآمد کار به امکانات و ظرفیت های تولید اضافه کنم.در صورت امکان راهنمایی نمایید .واینکه چگونه میتونم اطلاعات کاربردی این کار را کسب کنم.سپاس

  43. رحمان گفته:

    سلام وقت بخیر با آرزوی موفقیت و شادکامی برایتان
    برای احداث کارخانه خوراک دام چه مجوزی و از کدام سازمان نیاز است؟
    خواهشمندم لطفاً اطلاعات لازم برای احداث کارخانه خوراک دام و مجوزهای مربوط را بفرمائید
    سپاسگزارم

  44. سجاد گفته:

    سلام خسته نباشید،
    ببخشید برای تاسیس کارخانه تولید نهاده دامی ،بازار هدف ما کجا می باشد ،حاشیه سود تقریبی چقد هست،تامین مواد اولیه جهت خوراک کارخانه از کجاست،من اطلاعات زیادی ندارم،ولی ایا این مواردی که همیشه تو رسانه ها از کمبود نهاده صحبت میشه مزبوط به این کارخانه ها میشود،یعنی مشکلات این کارخانه ها بر میگرده به چه مواردی؟ایا مشکل خاصی در تاسیس و راه اندازی این کارخانه ها وجود دارد که باعث بشه از تولید خارج بشیم،

  45. فیضی گفته:

    سلام.وقت بخیر.خیلی ممنون از اطلاعاتتون. هزینه ایجاد کارگاه کوچک تولید خوراک دام(کنسانتره) چقدره؟ در صورت امکان با واتس آپ ارسال بفرمائین.

  46. فیضی گفته:

    سلام.وقتتون بخیر. ممنون از اطلاعات مفید. لطفا دستگاههای لازم و قیمتهای مربوطه برای راه اندازی کارگاه کوچک را در واتس آپ ارسال بفرمائین.ممنون

  47. حسینی گفته:

    با سلام.
    لطفا هزینه های صفر تا صد احداث کارخانه با ظرفیت های متفاوت را اعلام کنید
    با سپاس فراوان از شما

  48. امیر محمد گفته:

    سلام عرض خسته نباشید خدمت شما.می خواستم هزینه احداث ظرفیت های مختلف تولید خوراک دام رو کمی توضیح بدید.با تشکر.

  49. محمد گفته:

    سلام استاد بنده یک سوله ۴۰۰ متری دارم برای راه اندازی یک کارخانه به چقدر پول نیاز دارم دستگاه را در نظر بگیرید و مواد اولیه و همچی

  50. رضا گفته:

    سلام خسته نباشید لطفا هزینه راه اندازی خط تولید کارگاه کوچک دام چقدر در میاد لطفا به ایمیلم بفرستید

  51. مهدی گفته:

    با عرض سلام خدمت عوامل محترم انلاین پلت
    جسارتا میخواستم بپرسم که برای ایجاد یک کارخانه تولید نهادهای دام با ظرفیت 3 تن در ساعت په چه میزان سرمایه نیاز هست, زمین طرح و مقداری هم سرمایه اولیه جهت شروع طرح فراهم هست,فقط براورد هزینه با شرایط خرید دستگاهای با کیقیت جهت تولید محصول بسیار مرغوب رو شما راهنمایی بفرمایید.
    حتما جواب بدین منتظر جوابتون هستم.

    با تشکر فراوان

  52. vahid گفته:

    سلام وقت بخیر
    من یک هکتار زمین با شرایط اب برق مستقل و چسبیده به اتوبان در منطقه یاسوج دارم

    با دو میلیارد سرمایه چه دستگاهی شما پیشنهاد میدین؟

  53. میثم گفته:

    با سلام میخواستم بدونم هزینه و همچنین مقدار زمین مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه کوچک تولید خوراک دام که روزانه ده تن خوراک تولید کنه با استفاده از دستگاه‌های معمولی چقدر میشه

  54. بابک گفته:

    سلام و عرض ادب و احترام
    دوستان گرامی، شما که در جریان انواع تولیدات دام و طیور هستین، قطعا در مورد غذای پت هم اطلاعات کافی و وافی دارین.
    ” میخواستم بدونم تولید غذای دام و طیور بیشتر میصرفه؟‌ ……. یا تولید غذای پت ؟ ”

    فکر میکنم، در ایران موانع جدی برای تولید غذای پت وجود داره، هر چند نیاز به این محصول کاملا مشهوده،..
    شما در حال حاضر کدام گزینه را پیشنهاد میفرمایید؟

  55. یوسفی گفته:

    سلام من یه مجوز تولید خوراک دام وطیور به میزان 10000تن در سال دارم قیمت تمام شده دستگاه وپیش فاکتور مربوطه رو لطف می کنید برام ارسال کنید بانضمام فضای مورد نیاز

  56. صادق حسینی گفته:

    سلام
    لطف کنید لیست ماشین آلات و برآورد هزینه تولید پلت ۵تن در ساعت را برام ایمیل فرمایید.
    مجوز وسوله ۱۰۰۰متری با ارتفاع ۷متر داریم واقع در شهرک صنعتی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *