کسب اطلاعات درباره قیمت آسیاب میکسر کوچک

قیمت آسیاب میکسر کوچک

امروزه بسیاری از لوازم الکترونیکی و دستگاه‌های مکانیکی با زندگی یک دامدار مخلوط شده‌اند. این لوازم که در دسته‌های متفاوتی هستند معمولاً برای راحتی انجام کارها برای دامدار هستند. یکی از این دستگاه‌های محبوب آسیاب میکسر است. وظیفه این دستگاه آسیاب کردن و میکس کردن خوراک مورد نیاز دام است. در این میان آسیاب میکسرهای کوچک هم وجود دارند که میزبانانی نیز دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت آسیاب میکسر کوچک و جزئیات آن را بررسی کنیم.

آسیاب میکسر کوچک

همانطور که گفتیم این دستگاه خوراک دام را از طرفی وارد می‌کند و از طرف دیگر خوراک میکس شده نتیجه می‌دهد. میکس کردن خوراک برای بسیاری از دام‌ها انجام می‌شود و روزانه د حال گسترش نیز هست. محبوبیت این دستگاه بیشتر در بخش مرغداری و طیور بوده است و بیشتر دستگاه‌های استفاده شده در این بخش بوده‌اند تا به جایی که می‌توان گفت فعالیت در این بخش کمی تخصصی شده است. آسیاب میکسرها در اندازه ۀای متفاوت هستند.

نسخه مناسب برای دامداران تازه‌کار،‌ کم درآمد و یا هر کسی که نیازی به آسیاب و میکس کردن مقدار زیادی خوراک را ندارند، آسیاب میکسر کوچک است. قیمت آسیاب میکسر کوچک را می‌توان در حد مناسب‌تری نسبت به دیگر آسیاب میکسرها دانست؛ البته عموماً در مناطق فروش یا فروشگاه‌های مجازی دسته‌بندی مخصوصی بر اساس اندازه آسیاب میکسرها صورت نگرفته و بیشتر به قدرت موتور و ظرفیت پرداخته شده است.

آسیاب میکسرها باید خوراکی یکسان با چگالی ماده برابر بسازند. این یکسان بودن و یکنواختی موجود در خوراک باعث تغییراتی زیادی در بدن دام و طیور می‌شود. در واقع مخلوط شدن خوراک باعث تغییر در کل دسته حیوانات می‌شود و به گونه‌ای تغییرات گروهی را به همراه دارد.

هزینه لازم برای خرید آسیاب میکسر

آسیاب میکسرهای متنوعی در دنیای خرید و فروش دستگاه‌های دامداری وجود دارد. هر شرکت و یا کارخانه با تفاوت‌هایی آسیاب میکسر با کیفیت‌تری را برای مشتریانش می‌سازد. در این بین قیمت آسیاب میکسر کوچک و بزرگ، کیفیت دستگاه و دسترسی راحت‌تر برای خرید حرف اول را در انتخاب مشتری می‌گذارد.

هر مشتری هنگام خرید دستگاه خود انتظار بهترین کیفیت در کنار قیمت مناسب دارد و این دو پارامتر بین سازندگان این نوع دستگاه‌ها رقابتی را شروع می‌کنند. تمام این تفاوت‌ها در کنار نوسان‌های بازار و انواع تحریم قیمت آسیاب میکسر کوچک را متغییر می‌کند و اجازه ثابت بودن را نمی‌دهد.

در نتیجه نمی‌توان برای دستگاه‌های دامداری‌ای مانند این دستگاه قیمت خاصی تعیین کرد. برای مثال قیمت دستگاه میکسر دان مرغ در روزهای متفاوت تغییراتی را دارد و یک دامدار نمی‌تواند روز خاصی را برای خریدن این دستگاه با قیمت کمتر انتخاب کند.

انواع آسیاب میکسر

آسیاب میکسرها هم مانند بسیاری از دستگاه‌های دامداری دیگر برای سهولت خرید مشتری دسته‌بندی می‌َشوند. اساس این دسته‌بندی اجزای به کار گرفته شده در دستگاه است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع آسیاب میکسرها را به شما معرفی کنیم. البته در ابتدای مبحث باید ذکر کنیم که تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال دسته‌بندی بر اساس عمودی یا افقی بودن، جرم دستگاه و… برای مثال میکسر 500 کیلویی یکی از میکسرهایی است که بر اساس جرم دسته‌بندی شده است.

آسیاب میکسرها بر اساس مهم‌ترین جزء آن‌ها، یعنی وسیله خرد کننده دسته‌بندی می‌شوند. آسیاب میکسر چکشی و آسیاب میکسر غلتکی دو نوع آسیاب میکسر هستند که کاربرد هر کدام متفاوت است. اگر به نوع کوچک این دستگاه‌ها علاقه‌مندتر هستید، می‌توان نتیجه قیمت آسیاب میکسر کوچک هم به غلتکی و یا چکشی بودن وابسته است.

آسیاب میکسر غلتکی

همانطور که از نام این دستگاه پیداست جزء خرد کننده این دستگاه یک غلتک است. غلتک‌ها خوراک را به صورت ورقه‌ای می‌سازند و به گونه‌ای آن را آسیاب می‌کند. این دستگاه برای مواد فیبری و انواع دانه‌ها قابل استفاده هستند.

آسیاب میکسر چکشی

این نوع دستگاه نسبت به دستگاه قبلی محبوب‌تر است و بیشتر مورد استفاده می‌گیرد. این آسیاب هر خوراکی را می‌تواند آسیاب کند؛ اما در آسیاب آن فاکتورهای زیادی تأثیر دارند. تعدا چکش‌ها، اندازه آن‌ها و اندازه سطح مقطع ک با محتوایت برخورد می‌کند می‌تواند تأثیر متفاوتی برای خرد و آسیاب شدن داشته باشد.

همینطور قدرت موتور و بسیار عوامل دیگر موجود در دستگاه فاکتورهای مهمی در تأثیر گزاری هستند. اگر قصد خرید یک نوع کوچک از این دستگاه را داشته باشید، باید بدانید که قیمت آسیاب میکسر کوچک که از آسیاب چکشی استفاده می‌کنند هم به تمامی این موارد مربوط است. در مورد غلات استفاده شده هم مهم‌ترین برای نکته‌های مؤثر در آسیاب می‌توانیم به نوع غلات، چگالی آن‌ها،‌ رطوبت موجود در آن‌ها و سختی آن‌ها اشاره کنیم.

جمع بندی

آسیاب میکسرها در رشد دام تاثیرات مثبتی می‌گذارند. از جمله این تاثیرات مثبت رشد یکسان تمامی گروه دام‌ها و رسیدن تمام مواد غذایی لازم برای دام است. آسیاب میکسرهای کوچک می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند. البته در صورتی که تعداد دام‌های شما بالا نیست. این وسیله در کنار اینکه فواید خود را مانند نسخه بزرگتر خود حفظ می‌کند قیمت مناسب‌تری را هم به شما ارائه می‌کند. مقایسه قیمت آسیاب میکسر کوچک با نسخه معمولی یا بزرگ آن تفاوت زیادی دارد. البته این تفاوت تنها برای اندازه نیست. مطمئناً آسیاب‌های کوچکتر ظرفیت کمتر دارند، برای تعداد کمتری دام مناسب است، قدرت آن به اندازه نسخه بزرگتر آن نیست.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *