راهنمای فروش آسیاب میکسر دامداری

فروش آسیاب میکسر دامداری

در مرغداری و دامپروری از دستگاه های صنعتی جهت تولید خوراک دام و طیور بهره گرفته می شود. این ماشین آلات صنعتی انواع مختلف دارند. برخی همچون فروش آسیاب میکسر دامداری برای تولید و بهینه کردن خوراک دام و طیور استفاده می شوند و برخی دیگر برای مبارزه با آفت های خوراک دام و طیور به کار می رود.

معرفی انواع ماشین آلات خوراک دام و طیور

خوراک دام و طیور، انواع مختلفی همچون پلت، پودری، علوفه ای و ..  دارند. هر کدام از انواع خوراک دام توسط دستگاه های صنعتی متفاوتی تولید می شود. به عنوان مثال، فروش آسیاب میکسر دامداری به جهت خورد کردن و میکس کردن خوراک دام و تولید پلت، به دامدارای ها عرضه می شود. در ادامه انواع ماشین آلات خوراک دام و طیور در کاربردهای مختلف آمده است.

  • دستگاه جهت کشت علوفه: یک دسته از ماشین آلات خوراک دام و طیور جهت تولید علوفه کاربرد دارند. با بهره گیری از این ماشین آلات بذرکاشته می شود. استفاده از این ماشین آلات کمک می کند تا بتوان چندین کیلوگرم علوفه را از یک کیلو بذر آن برداشت کرد.
  • ماشین آلات علوفه خرد کن: این ماشین آلات جهت خرد کردن خوراک تر و خشک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دیگر آن نیز برای خرد کردن دانه هایی همچون ذرت، گندم و …  مورد استفاده قرار می گیرد.
  • میکسر و پلت ساز: بیشتر خوراک دام از طریق پلت تامین می شود. علوفه ها نیز به صورت پلت تولید می شود. پلت ها از چندین نوع علوفه و یا چندین نوع دانه خرد شده خوراکی تولید می شوند.
  • خشک کننده خوراک دام: برای جلوگیری از کپک زدن و فاسد شدن خوراک دام از کولر استفاده می شود. زیرا خوراک دام تولید شده رطوبت دارد و کولر این رطوبت را از بین می برد.

دستگاه های مختلفی برای هریک از این مراحل تولید شده اند که در واحد های کوچک و بزرگ صنعتی استفاده می شوند. با فروش آسیاب میکسر دامداری، برای مراحل خرد کردن و ساخت پلت می توان به دامدار و مرغدار در جهت تولید خوراک دام و طیور کمک کرد.

ویژگی ها و مشخصات آسیاب دامداری

آسیاب دستگاهی برقی است که برای خرد و آسیاب نمودن دانه هایی است که به عنوان خوراک دام استفاده می شوند. از این دانه ها می توان به دانه سویا، ذرت، گندم و سایر غلات اشاره کرد. آسیاب ها در ظرفیت های مختلفی برای بخش های مختلف دامداری و پرروش طیور طراحی و عرضه می شوند. قیمت آسیاب برقی دامداری می تواند وابسته به عواملی همچون رنگ کوره ای صفحات پهن فولادی که جهت افزایش عمر آن در برابر رطوبت، میزان مقاومت و استحکام آن در برابر فشار، تغییر می کند.

فروش آسیاب میکسر دامداری 500 کیلویی به سالن های پرورش بلدرچین، مرغ و کبک پیشنهاد می شود. این آسیاب می تواند در طول یک ساعت یک تا یک و نیم تن دانه خوراکی را جهت دامداری آسیاب کند و مایحتاج دامداری را تامین کند. می توان گفت که هرچه ظرفیت آسیاب بالا برود، ظرفیت آسیاب شده نیز بالا می رود. به عنوان مثال آسیاب با ظرفیت بیشتر و مدل عظیم تر می تواند تا حدود 10 تن دانه را آسیاب کند.

میکسر دامداری

میکسرهای دامداری از جنس صفحه روغنی سه تا چهار میلی متری به صورت استاندارد تولید می شوند. این دستگاه ها به صورت تخصصی در دو مدل عمودی و افقی طراحی شده اند. به طوری که به وسیله صفحه ای مارپیچی، دانه های ذرت و غلات را در استوانه میکسر با هم مخلوط می کند. این صفحه مارپیچی از جنس آهن و به ضخامت سه ونیم میلی متر ساخته شده است که در مقابل فشار 18 تن مستحکم است. قیمت آسیاب و میکسرخوراک دام وابسته به مشخصات اسکلت میکسر ها است که در ادامه مشخصات آن آمده است.

  • دستگاه میکسر یک تن در حدود پنج متر از زمین ارتفاع دارد.
  • دستگاه میکسر دو تن در حدود پنج و نیم متر از زمین ارتفاع دارد.
  • دستگاه میکسر سه تن در حدود شش و نیم متر از زمین ارتفاع دارد.
  • پهنای لوله در تمامی میکسر ها در حدود یک و نیم سانتی متر است.

شرکت های تولید کننده این دستگاه باید ضمانت تعویض موتور آن را در زمان فروش آسیاب میکسر دامداری ارائه دهند.

لازم به ذکر است که، میکسر را برای جلوگیری از زنگ زدگی، رنگ ضد زنگ می زنند که این رنگ به دلخواه و سفارش مشتری به دستگاه پاشیده می شود.

جمع بندی

آسیاب میکسر دامداری برای مصارف مرغداری و گاوداری عرضه می شود. در واقع فروش آسیاب میکسر دامداری در تناژهای مختلف یک تن، دو تن و سه تن طراحی و تولید می شود. هرگاه تصمیم به خرید این دستگاه را داشتید می توانید از مشاوران و متخصصان شرکت ما راهنمایی های لازم جهت خرید مناسب ترین و باکیفیت ترین دستگاه که متناسب با کار شما باشد، بهره بگیرید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *