قیمت آسیاب میکسر گاوداری با بالاترین کیفیت

قیمت آسیاب میکسر گاوداری

امروزه قیمت آسیاب میکسر گاوداری مورد توجه دامداران است. تولید خوراک و برنامه کنترل کیفیت مرتبط، کلیدهایی برای پرورش ماهی و دامداری موفق هستند. مگر در مواردی که آزمایشگاه و زیست‌شناس آن را تشخیص ندهد که در این صورت سودآوری بر اساس شانس خواهد بود.

مشخصه خوراک خشک معمولی

خوراک خشک ممکن است الک شده، غربال‌شده، مخلوط، فشرده، گسترش‌یافته، رنگی و طعم دار باشد. یک یا چند مورد از این فرآیندها، طیف گسترده‌ای از مواد تشکیل‌دهنده برای تهیه یک محصول استاندارد به کار می‌روند. قیمت آسیاب میکسر گاوداری بر اساس کیفیت محصول می‌باشد. برخی از فروشگاه‌ها قیمت آسیاب میکسر دامداری را گران ارائه می‌دهند اما شما می‌توانید با قیمتی مناسب از ما خرید نمایید.

آسیاب گاوداری

سنگ‌زنی یا کاهش اندازه ذرات یک عملکرد اصلی در تولید خوراک دام است. بسیاری از آسیاب‌های خوراکی به دلایل مختلف تمام ورودی را از طریق چرخ آسیاب عبور می‌دهند که عبارت‌اند از:

(الف) توده‌ها و قطعات بزرگ در اندازه مناسب، کاهش می‌یابد.

(ب) به دلیل هوادهی مقداری رطوبت از بین می‌رود.

ج) مواد افزودنی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها ممکن است مخلوط شوند.

همه این موارد سهولت در دست زدن به مواد و قابلیت نگهداری آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

سایر دلایل سنگ‌زنی

دلایل دیگری برای سنگ‌زنی و غربال کردن مواد تشکیل‌دهنده مواد خوراکی در فرمول قبل از فرآوری بیشتر وجود دارد. سنگ‌زنی مواد به‌طورکلی باعث بهبود قابلیت هضم غذا، قابل‌قبول بودن، خواص اختلاط، قابل‌انعطاف پذیری و افزایش تراکم فله در برخی از مواد می‌شود. این کار توسط بسیاری از انواع عملیات دستی و مکانیکی شامل ضربه، آشکارسازی و برش انجام می‌شود.

نحوه کار میکسر گاوداری

هدف میکسر خوراک، شروع به کار با مجموعه‌ای از مواد تشکیل‌دهنده به نام «فرمول» است. فرمول در کل وزن مشخصی دارد. این مجموعه به‌گونه‌ای فرآوری شده که هر واحد کوچک کل، به همان نسبت فرمول اصلی است. اختلاط به‌عنوان یک واحد تجربی شناخته‌شده است به این معنا که بیشتر یک هنر است تا یک علم و باید باتجربه فراگرفت. نگران قیمت خرید نباشید. قیمت آسیاب میکسر گاوداری در فروشگاه پایین تر از قیمت بازار است.

مخلوط کردن خوراک ممکن است شامل همه ترکیبات جامد و مایع باشد. در هر یک از مواد تشکیل‌دهنده، تفاوت در خواص فیزیکی وجود دارد. برای مواد جامد تفاوت در اندازه ذرات، شکل، چگالی، بار الکترواستاتیک، ضریب اصطکاک وجود دارد که با زاویه سستی، کشسانی یا انعطاف‌پذیری و البته رنگ، بو و طعم نشان داده می‌شود. برای مایعات اختلاف در چگالی وجود دارد.

میکسرهای افقی

میکسرهای مداوم روبان

میکسر مداوم یا “دوقلو مارپیچ” از یک استوانه افقی، ثابت، نیم سیلندر تشکیل‌شده است. این میکسر با روبان‌های مارپیچ گردان، روی یک شافت مرکزی قرارگرفته تا مواد را از یک انتهای آن به‌طرف دیگر جابجا کند. چراکه شافت و روبان در داخل می‌چرخند. شما می توانید انواع میکسرها را با قیمتی مناسب از ما بخرید. قیمت آسیاب میکسر دست دوم نیز مناسب است. شما با تهیه میکسرهای دست دوم از ما دیگر نگران قیمت نباشید.

ظرفیت این میکسر می‌تواند از چند لیتر تا چند مترمکعب باشد. سرعت چرخش شافت به‌طور دورانی با توجه به دور روبان بیرونی متفاوت خواهد بود. معمولاً بین 75 تا 100 متر در دقیقه است. قیمت آسیاب میکسر گاوداری در فروشگاه ما به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است پس فرصت خرید خوب را از دست ندهید.

میکسر روبان غیر مداوم

روبان‌های غیر مداوم یا قطع‌شده شبیه به میکسرهای نوار پیوسته است. تنها تفاوت آن با میکسرهای نوار پیوسته این است که بخش‌های کوتاه به نام “گاوآهن” در یک مارپیچ دور شافت میکسر قرار گرفته‌اند.

طرز کار این میکسر متفاوت از میکسرهای مداوم روبان است و شاید برای مخلوط کردن مایعات با مواد جامد خشک رضایت‌بخش‌تر باشد. این میکسرها در سایزهای متنوع با قطر بیرونی بالشتک‌ها از 100 تا 120 متر در دقیقه ساخته می‌شوند. اگر این میکسر مورد نظر شماست همین حالا می‌توانید با خرید از فروشگاه ما از تخفیف در قیمت آسیاب میکسر گاوداری بهره‌مند شوید.

میکسرهای عمودی

میکسرهای عمودی ممکن است از یک استوانه، مخروط یا یک قیف تشکیل‌شده باشد. یک پیچ تک یا دوتایی به‌طور عمودی در مرکز قرار دارد. پیچ با سرعت 100 تا 200 دور در دقیقه کار می‌کند و مواد ورودی را از انتهای پایین (عموماً ورودی) مانند یک نوار نقاله پیچ را به‌طور عمودی انتقال می‌دهد. این عملیات چندین بار تکرار می‌شود تا زمانی که یک مخلوط حاصل شود (معمولاً از 10 تا 12 دقیقه).

این میکسرها همچنین ممکن است از بالا بارگیری شوند. نتایج نشان می‌دهد که میکسرهای عمودی برای ترکیب یکنواخت مواد جامد و مایعات یا مواد با اندازه یا تراکم ذرات کاملاً متفاوت کارآمد نیستند. تمیز کردن این واحد دشوار است و ممکن است آلودگی بین دسته‌ای وجود داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله درباره قیمت آسیاب میکسر گاوداری و میکسرهای گاوداری صحبت کردیم. گفتیم که میکسرها دارای انواع مختلفی مانند افقی و عمودی هستند. علاوه بر این، اهمیت قیمت و کیفیت آن نیز بیان شد. قیمت آسیاب میکسر کار کرده نیز مناسب است. شما با تهیه میکسرهای نو و دست دوم از ما دیگر نگران قیمت آن نباشید.

امتیازدهی
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *